miercuri, 21 octombrie 2009

Cine sunt ei?

Pentru că orice copac are umbra lui, pentru că orice rob are roaba lui, pentru că ... treaba aia cu jumătatea, nu dispera (ia sticla şi bea, ziceau nişte versuri). Pentru că "persoanele destinate să se întâlnească, se vor întâlnii, aparent întâmplător, dar o vor face".
Ei sunt Tandi şi Mandi
, plecaţi în vacanţă şi nu acolo unde se duce moartea în vacanţă, pentru că nici ei nu ştiu cum arată ea în vacanţă, fară coasă şi cu fustiţă sau poate e în costum de baie, întinsă pe vreun şezlong, dar dacă se pregăteşte de vreun sejur de schi? Şi amândoi se întreabă de ce Tandi pe Mandi, ce însemnă asta şi sigur Tandi e băiat şi Mandi fată? Dacă-s băieţi amândoi, dar fete? Da' de ce Tandi pe Mandi, de ce nu Mandi pe Tandi şi mai ales ce vrea şi de unde îşi trag originile, dar rude or mai avea?
Şi ca să fie totul complet, nici el nu ştie
,
dar le-a cântat asta:
P.S - da, ştiu, toate se trag de la cap.
P.S.S- data viitoare iau şi acuarelele, am o idee genială :)
Ofer recompensă cui află cine sunt ei.
Scrisul e mai mic, precum sunt anumite clauze în contracte, semnezi şi abia apoi îti vine să te bati.




Zoia Alecu - Vino Aici

4 comentarii:

iculici spunea...

EU STIU DE "TANDA SI CU MANDA" :D
SI-MI AMINTESC O CHESTIE... LA UN MOMENT DAT (ACU' MULTI ANI... SA TOT FIE VREO 15-16)AM INTREBAT DE MAICA-MEA CE-I "TANDA SI CU MANDA" SI A ZIS CA ERAU DOI OAMENI, SOT - SOTIE, SI ERAU TARE CIUDATEI... SE IMBRACAU CIUDAT, SE COMPORTAU CIUDAT... TOTUL ERA CIUDAT LA EI... CE INSEAMNA ACEST "CIUDAT" ??? HABAR N-AM... CERT E CA SE POTRIVEAU FOARTE BINE UNUL CU CELALALT... PARCA ERAU FACUTI UNUL PENTRU ALTUL ...

O FI LEGENDA? O FI POVESTE? O FI ADEVAR? IAR N-AM HABAR... :D

ORICUM, DIMINEATA O INTREB DIN NOU PE MAMA... SA VAD CE ZICE ACUM... >:)

PUP.

iculici spunea...

P.S. REVIN CU RASPUNSUL MAMEI ... MAI PE SEARA... :D

Fetita Junglei13 spunea...

Mie nu mi-a explicat nimeni,de fapt "injuratorul" a zis ca e ceva jumate-jumate.Dar nici el nu stie daca se scrie numele cu y sau i.Abia astept sa aud raspunsul.

cristian spunea...

Este prima oara cand aud de ei, mai cunoscut imi suna numele scrise de iculici. Dar nu stiu de unde sa le iau.

O sa o intreb si eu pe mama sa vad ce zice.
Pana atunci, melodie este frumusica.