vineri, 17 februarie 2012

Bancul de Vineri

La cabinetul veterinar se întălnesc 3 câini: un, Cocker, un Canish şi un Doberman: 
Se miros ei, etc, Cocke-rul spune primul: 
- Nu ştiu de ce sunteţi voi aici dar eu vă spun că.. ronţăi tot, covoare, canapele, ultima dată am ros pijamalele stăpânului şi m-a adus aici pentru injecţia letală....,voi? 
Canish-ul : -Eu mă cam piş peste tot, pe covoare , pe canapele şi ultima dată m-am pişat pe costumul stăpânului şi m-a adus aici pentru injecţia letală. 
Dobermanul: - Eu călăresc orice, am călărit covorul, am  călărit  canapeaua, şi la un moment dat am văzut-o pe nevasta stăpânului dezbrăcată când se pregătea să intre în piscină, m-am apropiat de ea, şi nu m-am putut abţine şi am călărit-o!! 
Cocker-ul şi Canish-ul: Da, înţelegem acum eşti aici pentru injecţia letală... 

Dobermanul: Ba pardon !m-a adus stăpâna să-mi taie ghearele!!

Niciun comentariu: