sâmbătă, 25 februarie 2012

Un ou, două ouă...treişpe, paişpe bani

       Poza-i de-acum câteva zile, dar prin pc-ul ăsta, printre cele vechi, cu siguranţă, mai sunt altele, identice, din alte perioade. Mereu am zis, că le şi pun şi mereu le-am amânat, dar a sosit "criza de ouă" (ah, dacă aş fi în alt loc, aş spun altele).
       Aseară, în timp, ce unii nu găseau ouă-n supermarket, în gheretele acelea mici, numite magazine, se găseau cartoane întregi (sau cofrag, cum vrei să-i spui).
       Ieri, dimineaţă, la ştiri, spuneau că la Iaşi, un ou de găină e 1, 4 ron şi tot ieri, spunea cineva c-a văzut, în superamket-ul cu C, din zona mea, ouă de găină cu 1, 2 ron/ bucată. Posibil, dar la supermarket-ul, din localitatea,unde-mi e instalat cortul (dacă dă lumea năvală la ouă, mă duc şi-i arăt, că i-am făcut reclamă, să-mi dea un bonus), costul unui ou începe de la 0,5 bani şi ajunge la 0,7 bani. Şi-avea, şi ieri şi azi.
      În vara lui '89, la Rădăuţi, un ou costa 7 lei, în Prahova costa 3 lei.
      Ce vroiam să vă spun de fapt?

      Dacă vreţi să vă facă găina, ouă, nu să le număraţi pe ale altora, musai să le creaţi condiţii:

Recunoaşteţi, ati mai văzut găini, cazate astfel?

Niciun comentariu: