luni, 13 februarie 2012

Una pe săptămână

cum arăţi la oreion- arăţi cu degetul, deşi nu e frumos, spre o umflătură mică. Am zis una,nu două.
sampon de urzica perinite foto- ce vremuri. Periniţa o asociam cu revelionul u cu şamponul.
esti din anul- ghici!Pont: cu zgâlţâieli.
poze cu oameni care muncesc- rarităţi
incalzire lemne- incomparabilă cu cea pe gaze
jucam clincea-şi eu. Câteodată, vara, o mai fac.
mă căcai în fundul curţii - astupă-l
sex parintii nostrii ma doare capul - ai auzit-o pe mami, când îi spune "lui tati"? La altceva nu vreau să 
mă gândesc.
filmari hohtere ris bicicleta - n-am înţeles, prea bine, ce cauţi.
caini cangul - n-am auzit, am doar maidanezi
probleme semafor strada gageni cu nordului - dacă-i din localitatea, care cred eu, am văzut cândva, că
la cel pentru pietoni, indica şi verde şi roşu, în acelaşi timp. In rest, doar de câteva ori, oprit.
carpeta cu scris -welcome sau "happy easter"? Oricum, niciuna nu se compară cu Răpirea din Serai.
coarne plante inmultire- m-ai păcălit niţel, până am realizat că vorbeşti de coarnele, fructe. Altoire?
o poze cu cele mai tari naicuri- ungur? Nu-mi plac naicurile, ci pumili, dar rar găseşti ceva cu firma la 
vedere, la mine, aşa că plăcerea asta, n-o las să se vadă.
poze cu pasarea colibri- nici cu una, nici cu cealaltă, din păcate, nu deţin
imagini semne messenger ,trandafiri- ceva cu friends, aşa-i spunea programului, dar merge numai
 la messenger 8, parcă.
maimuta rujata -care dintre ele? Că eu văd zilinic, câteva.
www,pozareala- merge şi cu virgulă, nu?
um.- câmpina şcoală mi- viitor miliţian/că? Cum intri, pe stânga. Cum intri, în municipiu.
capra cu trei iezi poze - dar cu lupul nu vrea nimeni?
tesla si mistrii - scule
maria cornescu tinerete cum te treci -repede
primesc mailuri hello dear - eşti unfericit/ă, eu, în afara lor, primesc şi tot felul de mesaje, pe mess, de la toţi 
ciudaţii, că nu ştiu ce deştept/ă s-a gândit, să-mi pună id-ul acolo şi-n ciuda faptului, că la avatar am numai
 ciudăţenii de poze, cum sunt online, cum apar şi domnii sau doamnele. D-aia, am început să fac ce nu făceam,
 intru doar pentru cine am nevoie.
desene de viaţă- viaţa e desenată, e rogvaiv amalgamat
sana românească sticle- eee, nu se compară asta cu ailaltă, nu?
de unde apare norocul- de unde nu-l cauţi.
domnisoara profesoara cu ochelari poze sexy - oare majoritatea bărbaţilor are aceiaşi fantezie?
pilitura de aur- ţi-e foame?
youtube suna telefonul ridic receptorul este manuela -şi-a schimbat părerea? Nu-mi amintesc prea bine, 
dar la refren sigur era aşa"Manu,Manu,Manu,Manuela/ Vorbeşte lumea, că eşti fată rea". S-auzea de la 
Buticul cu Tec, precum s-aude Mihăiţă-acum.
conacul băicoianu gageni- avurăţi temă, de aţi căutat atâţi?
fluturi îndrăgostiţi vişinii- mai, eu am mai văzut fluturi, prinşi câte doi, dar nu-s sigură, nici că făceau sex,
 d-apoi dacă erau îndrăgostiţi.Şi de ce musai vişinii?
cugetari despre lecitina - Cugetări, zici? Nu merge un slogan aproape copiat "ţine minte cinci cuvinte-
 lecitina nu-ţi dă minte" 
cadouri de zile de nastere- dar, de nopţi, nu vrei?
amintiri şi atât- corect, amintiri şi atât a devenit trecutul şi va deveni ziua de azi.
blog cine eşti- exact cine nu te-aştepţi sau dacă ţi-aş spune, cum mă au amicii în mess, poate ai înţelege: 
"eu, din cealată fereastră, ca muşcata sau gutuia".
nu îmi plac petrecerile- nici mie, dăm o petrecere, pentru asta?
poze,amintiri oracol- caută, c-ai să găseşti
vecinul de lângă casă- în ziua de azi, te lasă (da, mai multe înţelesuri)
câini abandonaţi- nesimţiţi. Nu câinii, ci  stăpânii.
inger,ingerasul meu, catelus cu parul cret- "... nu-i asta Doamne". B.D
filme cu desene animate povestea pacala si zarzarele on lain- de Păcală si zarzărele, n-am auzit până
 acum, dar on lain-ul tău mi-a spus totul
mentosanele- sunt bune, dar tot nu-s ca cele de altădată

"alina manole"- aici

2 comentarii:

madMe spunea...

Ca de obicei, una și una :)))

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- pai,noi sa nu ne amuzam?