duminică, 29 ianuarie 2012

Ia oferta neamule

        Apar primăvara şi iarna la sărbători, apar după sărbători şi-apar de la o vreme şi-n timpul anului. Unele-s de-a dreptul minunate.
         N-am să-nţeleg niciodată, care era legătura între spaghete si Coca Cola, de am văzut nu cu multe luni în urmă,într-un supermarket (am şi-o poză, da'-i neclară). M-am gândit, m-am răsucit, dar tot nu am putut pricepe.Pot fierbe mai repede spaghetele-n cola? Hmmm, probabil.
         Nu pricep multe, mă fac că nu-nţeleg atele, dar oferta, pe care am zărit-o-n supermarket-ul din localitatea de baştină le-a întrecut pe multe altele:
                Nu luaţi în considerare mâna si preţul, pe care-l indica. Erau acoperirea mea, pentru a putea face poza. Repet: poza e de acum o săptămână, chiar dacă scrie "Sărbători Fericite".Nu asta e dilema mea, ci alta: care e legătura între salam,parizer şi Frank Sinatra? Cântă Frank şi alunecă mezelul mai bine? Sau cum?

Niciun comentariu: