duminică, 20 noiembrie 2011

Una pe săptămână

geantă tolbă-  sunt, sunt unele chiar saci, dar acum nu ştiu ce cauţi.
specia lui- a cui?!?
soţia fratelui lui- cumnată? A cui frate ca să ştiu despre care soţie întrebi
benzinărie- ştiu câteva. Îţi pot spune şi vreo două, unde nu trebuie să ajungi niciodată, că-i prea multă apă.
biluţe decorative- nu comentez :))
dorul cum il omor- cred că întâi ne omoară el pe noi
vopsea de h a- ăăă?!?!?!Spânzurătoarea? Dacă da, răspunsul e hena.
amnesia Rădăuţi 11.11.2001- numele îmi spune ceva, dar din cauza amneziei am uitat ce. Dacă aşteptai apocalipsa, nu te supăra, vine alta, Marţi pe 13.12.2011, dar nu ştiu exact ora, undeva, în cele 3 ceasuri rele.
saimir+din+Bistriţa- sunt numai adunări, deci e simplu, rezultat final Saimir de la grădiniţă şi de pe blog.Vrei să îi spun că l-ai căutat p-aici? Îi dau un mail, dacă-mi spui cine eşti.
Miruna creaţă- bă, parcă nu era creaţă. Vezi şi tu pe fb.
gimi Sighişoara- na belea. Singurul, pe care-l cunosc în Sighişoara e un câine (eu îl cunosc pe el, dar nu garantez că el mă va recunoaşte, când oi trece p-acolo iar şi-oi poposi  mai mult)
imagini cu să moară măta- ba a ta! Serios, mă tot întreb, cum naiba sunt imaginile astea.

Niciun comentariu: