joi, 10 noiembrie 2011

Deja "auzu"

Adică un fel de deja vu auditiv.
Eu nu ştiu cum fu vremea pe la voi, dar pe la noi se schimbă radical de ieri până azi. Nu că asta mi-ar displăcea, din contră. Mie-mi place toamna. Şi când zic îmi place, o spun din tot sufletul, pentru că mie-mi place şi toamna aia ploioasă (staţi, nu daţi cu pietre, nu vorbiţi de mama, că nu ea gândeşte, ci eu). Şi-mi place lume, aşa ploioasă, din mai multe puncte de vedere:
1. că-mi place (e, ca nu vă aşteptaţi la răspunsul ăsta?)
2. că, dacă ploaie am şi ce mânca la primăvară, dacă nu-i, poate o fi, dar triplu ca şi cost (zisei şi eu triplu, dar poate fi şi dublu şi altfel)
Măi lume (că nu scriu pentru alieni), 13-15-18 ore de toamnă friguroasă, câte fură ele, că nu ştiu când a început, dar sigur nu-s 24, şi deja am auzit de prea multe ori expresiile: "e frig", "plouă" (deşi ploaia aia era mai mult burniţă), "sunt doar 8 grade", etc.
Ce naiba? E 10 Noiembrie, mă scuzaţi că mă mir, când v-aud. Eu înţeleg, că nu e pe placul tuturor toamna, înţeleg şi treaba cu frigul (puii cloştii, că eu n-am, ia o haină pe tine, că nu mai e de tricou), dar suntem cumva la Tropice şi eu am fost închisă într-o carapace până acum, de nu am ştiut?
Şi ştiţi ce nu mai înţeleg: de ce au unii tendinţa, de a-mi zice "vaaaaiii, ce dezbrăcată eşti, ia o haină pe tine". Ăăăăă? Mă scuzati, dar nu-nţeleg, am o bluză cu mânecă lungă din bumbac (nu suport pluoverele direct pe piele, d-aia tricourile sunt excluse), am un flanel, mai am un altul şi o vestă, unde mă vezi dezbrăcată? Singura piele, pe care mi-o vezi, e pielea de pe mâini şi de pe faţă sau ţi s-a stricat scanerul şi mă vezi direct în pielea goală. Aaaa, mă scuzi, dacă nu scot geaca de piele, înseamnă că-s dezbrăcată. Sau ar trebui să scot una dintre gecile de iarnă?!?! Probabil, poate doar aşa se va înţelege că eu chiar am haine şi nu mi-ar mai purta alţii grija. Câte geci am? Habar n-am, sincer, păcat că n-au întrebat şi asta la recensământ, dar momentan nu cred că le-a sosit vremea.
     Merg pe principiul că haina trebuie să stea pe mine, nu eu să fiu fudulă şi friguroasă şi haina la căldură-n şifonier, că nu am luat-o să o port după ce mor, dar mergând zilnic pe jos 2 kilometrii la dus, 2 la întors, mă încălzesc mai mult decât ai crede.
      Gecile de piele, în perioada asta (o fi vreme lor, dar pentru a mea n-a sosit momentan), îmi dau o stare de frig (da,da cunosc, de la cap pleacă toate), aşa că ale mele, cred că vor vedea o plimbare mai la iarnă sau spre primăvară.

3 comentarii:

theadviser spunea...

la mine e invers. geaca ma poarta pe mine si uneori mai evadez... si chiar daca e doar toamna si e doar frig... pe mine ma poarta doar un sacou si tremur... dar ma bucur

madMe spunea...

Nici mie nu-mi place frigul, dar nici nu mă mir că e frig în noiembrie :D

Fetita Junglei13 spunea...

@the adviser- nu conteaza ce si cum,dar banui eu ca nu te intereseaza de altul si cate geci are
@madMe- deja de ieri,mi-a venit in cap un rasuns la intrebarea despre frig "e ca de Noiembrie,ca doar nu suntem in Iulie"