sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Înaintarea în vârstă

Citeam dimineaţă, despre primele semne de îmbătrânire şi mă gândeam că le-am avut în permanenţă (bine, recunosc, nu era chiar aşa de dimineaţă pentru mine).
Citeam mai spre seară, despre apariţia firelor de păr alb şi asocierea lor cu blondul.
Mi-am dat seama cum vreo 30 de minute că eu sunt cea mai cea. Cea mai bătrână şi cea mai blondă dintre brunete (originale), altă explicaţie n-am pentru faptul că am uitat că mi-am schimbat de curând culoarea părului de pe cap.
Râzi? Stai că n-ai citi tot. Stai bine jos., în cazul în care n-ai picat deja de pe scaun (d-aia e bun un laptop, te fereşte de asemena accidente, dacă-l ai cu tine-n pat).

Aşa, te-ai adunat?
Intrai în baie (de la o vreme am prea multe aventuri în baie) şi înainte de a intra la baie (da, e diferenţă) mi-am amintit că am uitat esenţialul (nuuuu, nu gândi aiurea, am uitat că s-a terminat şamponul şi flaconul nou e în camera mea, zace bine merci de două zile, în geantă) şi-am dat năvală pe uşă, când m-am văzut în uşa din faţă (uşa din faţă fiind o uşă cu oglindă).
"Ăăăă. Ce naiba e pe capul meu?!?!" mi-am zis şi m-am întors cu viteză la oglinda din baie.
Bine că n-am uitat cum arăt, ţinând cont că prin oglinzi mă uit rar. Bine că n-am uitat că m-am tuns. Dar dacă uit într-o zi cum arăt?
Înaintarea în vârstă nu mă schimbă cu nimic, poate doar mă face mai nebună decât sunt.

4 comentarii:

Mihaeladm spunea...

din pacate si eu trebuie sa ma tund :
sunt pe antibiotice din nou si de anul asta am constatat ca de astea imi pica mai mult par decat in mod normal si mi-au aparut si fire albe .
Cum de antibiotice e posibil sa mai am nevoie pana la vara, e de preferat sa ma tund.

Fetita Junglei13 spunea...

Mihaeladm- imi pare rau.Firele de par alb le am de mult si daca semanam cu mama din punctul asta de vedere,probabil le-as fi avut de la 22 de ani ca ea si ca sor'mea.

madMe spunea...

Din fericire eu încă n-am. Bine, teoretic nici nu ar trebui să am, dar știu persoane mai tinere care deja au. Așa că repet că din fericire încă n-am. :D

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- la mine a fost invers.Cand mi-au aparut,m-am bucurat imens. :))