luni, 14 noiembrie 2011

Ce nu ştie presa

    Începem cu o întrebare, care mă frământă de multă vreme. Nu, nu-s aluat.
     De ce reporterii vestiţi sau nevestiţi, când e vorba de vreun scandal, vreo bătaie, vreun omor pentru ştirile de cinci (mai sunt omoruri la cinci,nu? Că eu ştirile  le prind la radio şi la posturile, pe care le ascult, nu dau d-astea), întreabă persoanele înaintate în vârstă şi nu întreabă tineri? Aăăă, ştie cineva? Eu mă-ntreb asta de multă vreme şi singura explicaţie, pe care-am găsit-o printre piticii mei, a venit de la Gulliver (ce să-i faci, nici piticii nu mă mai ascultă): păi, ăia tineri le dau doar răspunsuri "la mişto".

      Continuăm cu o paranteză mică, despre ceva, ce m-a făcut să râd acum un an. Noi (eu şi-un grup de oameni,normal) respectăm ziariştii, reporteri şi alţii din breaslă, atât timp cât şi ei ne respectă. Nu că ne-am întâlni noi prea des cu vreunii, dar în niciun caz nu acordăm prea multă seriozitate celor, care nu spun de unde sunt, nu îţi spun că te filmează şi altele (exemplu uite aici). Ăştia-s ca oamenii ăia, de au intrat la mine-n ogradă după urzici şi tot ei făceau scandal. Era îngrădită proprietatea, acum e şi mai şi.
       Dacă ai avut chef să te uiţi la exemplu până la sfârşit, că acolo e baiul, spune-ne şi nouă "cum reporter fiind ai tupeu să intri în grădina omului şi tot tu să-l iei la întrebări?", noi asta n-am înţeles-o. Nu mai zic că, desi omul nu a avut răspunsuri legate de subiect, fiindcă n-a vrut să le dea, are şi-un serviciu de aşa natură încât nu prea are ce să caute pe you tube.
       Am închis paranteza şi revenim în nopţile noastre, în anul, care tocmai a ratat o nouă apocalipsă, cu o informaţie, pe care nu o ştie presa, dar nici de la babe n-o află.
       Conform surselor noastre (surse credibile: următorul după ăl mai mare din cătun, adică cel pe post de ăl mai mare de vreo lună şi până în Ianuarie anul viitor, pe motiv de operaţie urmată de tratament la greci a ăluia mai mare. Eu n-am chef să scriu elevat, cine-a priceput, a priceput, cine nu, să mai citească o dată) cu puţin timp înainte de a fi trimis la tratament sindacobenzinarul s-a oferit să cumpere peştele necesar înfruptării babei de mai sus (Alooo, tanti Didina ai auzit? Las-o încolo de treabă că "săracului" ala despre care spuneai, nici dumneata nu-i dădeai, doar mi-ai zis cu cuvintele matale "ai dreacu ("ma duc la biserică,nu zic vorbe rele") o pâine nu le dau". Sincer, bine faci, că sărac e cel care munceşte, nu unii ca ei- ştim noi mai multe-, dar e frumos ca dumneata, femeie la 88 de ani, să te-apuci acum de vedetisme? Eu nu te spun, dar una dintre suratele matale e hotărâtă să te pârască fetii şi atunci să vezi, cum mi te plângi) şi a altora la hramul bisericii din cătun.
Na, acum, eu zic să-l elibereze până atunci, măcar o oră-două, poate aduce peştele chiar de la dânsul, că, dacă pe el nu-l eliberează, nu ştiu ce-or mânca în ziua aia. Că din miile de enoriaşi extrem de credincioşi, până Duminică la 11 nu contribuiră decât 33 de familii. E posibil ca până la 11:30 să se fi făcut 40 de familii, dar mi-e că până la ziua de adunat la bârfă şi cântărit vesela, nu s-or aduna mai mult de 100 şi n-au babele ce povesti, apoi.

2 comentarii:

madMe spunea...

Un motiv ar fi ăla cu miștoul și altul ar fi că cei mai în vârstă sunt mai la curent cu ....bârfele :D

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- :)) uite ca alea mai in varsta,desi stau langa dansul,nu-l vad,n-au avut onoarea sa fie salutate de catre dansul :))Eu i-am zis mamei asa,ca sa nu mai fie nevoit sa se intoarca din dumr si sa faca un ocol"daca te intreaba ceva spui ca da,ca-l cunosteai si-n fiecare dimineata trecea pe la tine sa te intrebe daca iti cumpara paine si azi".Si nu doar mamei,mai am cateva femei trecute de 70 de ani,care stiu refrenul asta.