joi, 3 noiembrie 2011

Tatuaj pe viaţă

‎3+1+1+2+0+1+1+4=13
Ştii ce e asta?

Data de azi:
3 a unşpea 2011 ziua a patra a săptămânii
adică asta, după superstiţioşi


Partea amuzantă e că victima râdea şi spunea "m-am tăiat... m-am tăiat foarte rău hă, hă, hă"
Partea şi mai amuzantă e că "SMURDUL" se certa cu "MEDIURGUL" în timp ce sângele şiroia în chiuvetă. Adicătelea exact ca la spital:

- de ce n-ai luat d-aia?
- pt că d-aia

- de ce..
- pentru că
- de ce
- pentru că
- Alo, eu pot pleca, zise pacienta aflată între "medice", că orcium n-am sânge albastru-n vene.
Nu o luaţi de bună. A existat râsul, a existat discuţia, dar n-au fost firmele menţionate, au fost două femei, cărora le mulţumesc, am maţele încă acolo, dar tot nu ştiu ce se vede .

2 comentarii:

madMe spunea...

Au, n-arată prea bine :-S

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- acum arata si mai rau,ca n-am stat cuminte si am supus mana la efort :))