sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Scârbos

          Specific (pentru a nu ştiu câta oară) că rar mi se întâmplă să îmi fie scârbă dacă văd ceva anume. Drept dovadă, dacă mă tai ceva mai rău, până ajung la pansamente, îmi sorb şângele singură. Nu,  bunicul meu n-a fost vampir, dar bunicul meu chiar îmi povestea despre o femeie, care a făcut aşa în război.

          Acum, că v-am spus din nou despre mine, vă spun şi că următoarele rânduri e posibil să vă provoace scârbă, dar eu nu mai suport să aud expresiile "mă simt ca un căcat" şi "am o viaţă de căcat". Pe bune, serios?! Păi, dacă-i aşa, poate oamenii aceştia-mi spun şi mie, dacă se simt aşa, se simt precum căcatul înainte să iasă sau după ce a ieşit, când stă şi-aşteaptă să se tragă apa?
           Aş vrea să mi se specifice: "mă simt ca un căcat abandonat într-o pădure şi care nu ştie, când va avea plăcerea de a călca cineva în el" sau "mă simt ca o diaree iureşă, ce nu mă lasă să mă bucur de nimic".

2 comentarii:

Mihaeladm spunea...

eu am noroc , ca n-am prea auzit expresia asta prin jurul meu. sper sa nu inceapa de acum. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- ai mare noroc.Cert e ca deja am inceput sa le raspund cu intrebarile astea doua.