luni, 28 noiembrie 2011

Pentru mine, pentru tine, pentru "deţinătorii adevărului pe net"

Pentru mine:
Acum 12 ani în urmă, pe 13 Septembrie, când nepotul meu, care atunci avea aproape cinci ani, a venit în vizită la mine, la spital, în timp ce-şi lua la revedere şi-mi spunea să am grijă de "Biluţă", a intrat într-un stâlp de beton.
"Nu mă doare", mi-a zis, "tu să te faci bine".
Desenul acesta, care e lipit pe una dintre mobilele din camera mea, mi l-a făcut o altă nepoată, care are "cinci ani si opt luni"
Ce vroiam să-mi spun?
Că oricât de greu mi-a fost acum 12 ani şi pe lângă toate imaginilea acelea, pe care n-ai cum să le uiţi (dacă ai fi fost acolo), tot mi-amintesc şi de ceva frumos.
Că oricât de greu mi s-ar părea câteodată, sunt în jurul meu copii, care mă fac să uit de toate.
Pentru deţinătorii adevărului pe net:
e aşa de usor a atinge tastatura şi-a-nşira cuvinte, fără să se ştie minimul de cunoştinţe, despre persoana căreia i te adresezi.
Pentru tine: dacă vrei detalii, le gaseşti aici.

Niciun comentariu: