duminică, 6 noiembrie 2011

Life in pictures

Cu plecare de aici
















6 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Asta imi aduce aminte de mania mea din calatorii , de fiecare data cand mergem in vizita prin alte tari si ma uitam dupa obiectivele celor din jur sa vad cine ce ''bijuterie'' poarta la gat :D Eram invidioasa cel mai tare pe chinezi..are rost sa zic ca aveau tehnica si aparatura de ramaneam cu gura cascata.

£avi H. spunea...

Aş vrea eu astfel de aparate.

tu1074 spunea...

Aici viață să fie că este cu ce să fie fotografiată :)!
Frumoase și utile „jucării” văd pe aici !!!

DANI spunea...

Aparatura nu gluma ! Ale tale ?

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- cunosc,chinezii sunt cei mai minunati.Mici si plini de tehnologie.
@Lavi.H- si eu :)
@tu1074- corect.
@DANI- eheee, as vrea eu,dar nu, sunt ale unor profesionisti. Oameni cu bun simt si "suportatori" de multe, in anumite nopti.Sincer,nu cred ca am sa-i mai vad vreodata,pe cei carora le-am pozat aceste "jucarii".

Costin Comba spunea...

EHE, doamna Sony FX 1. Buna camera. Cam asa imi strang si eu camera si softboxurile dimineata, dupa eveniment.