duminică, 6 noiembrie 2011

Life in pictures

Cu plecare de aici
















6 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Asta imi aduce aminte de mania mea din calatorii , de fiecare data cand mergem in vizita prin alte tari si ma uitam dupa obiectivele celor din jur sa vad cine ce ''bijuterie'' poarta la gat :D Eram invidioasa cel mai tare pe chinezi..are rost sa zic ca aveau tehnica si aparatura de ramaneam cu gura cascata.

Lavinia Dance spunea...

Aş vrea eu astfel de aparate.

Anonim spunea...

Aici viață să fie că este cu ce să fie fotografiată :)!
Frumoase și utile „jucării” văd pe aici !!!

Dani P. spunea...

Aparatura nu gluma ! Ale tale ?

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- cunosc,chinezii sunt cei mai minunati.Mici si plini de tehnologie.
@Lavi.H- si eu :)
@tu1074- corect.
@DANI- eheee, as vrea eu,dar nu, sunt ale unor profesionisti. Oameni cu bun simt si "suportatori" de multe, in anumite nopti.Sincer,nu cred ca am sa-i mai vad vreodata,pe cei carora le-am pozat aceste "jucarii".

Costin Comba spunea...

EHE, doamna Sony FX 1. Buna camera. Cam asa imi strang si eu camera si softboxurile dimineata, dupa eveniment.