miercuri, 9 noiembrie 2011

Mioara, Goe şi un dealer auto

Voi, dacă vă schimbaţi numărul de telefon (apropo, nebun ăla de a inventat telefoanele mobile: înainte, dacă aveai nevoie de un vecin, sunai la sonerie sau strigai, acum, dacă nu-ţi răspunde la telefon, înjuri şi spui ca nu vrea, nu gândeşti ca nu ţine dreptunghiul- nu au ieşit telefoane triunghiuri sau romburi, nu?- şi când e la budă după el) îl comunicati şi celor, pe care-i aveţi în agendă?

Primul caz: Mioara
Mioara-mi spune într-o zi să-i transmit verişoarei ei să o sune. Eu sunt o transmiţătoare corectă şi mi-am îndeplinit misiunea, dându-i şi telefonul meu prea plin de minute, când de la capătul celălalt răspunde o voce  feminină, ce-i drept, dar prea groasă: "nu e Mioara" zise şi închise. Verişoara nedumerită insită să dăm şi un mesaj simplu, cu numărul ei de telefon şi numele. Simplu, nu? Simplu, da, dar primirăm un răspuns mult prea rapid, care suna aşa "nu e nicio Mioară,sunt o bătrână kare are 75 de ani ce nu ânţelegi firaţi ai...". "Săru'mâna mamaie şi scuze, o seară plăcută" i-am zis, că nu m-am putut abţine.
Al doilea caz: Goe
Stăteam cu aceiaşi femeie de mai sus la o bodegă (nu era prima aventură ca asta,dar noi insistăm cu încăpăţânare să sperăm că va fi bine), unde înainte de a ne aşeza la masă, trecusem pe lângă Goe (despre care am aflat apoi că a fost avansat la rangul de şef de sală) şi-l salutasem. În grădina respectivă, noi la o masă, nişte ei la masă vecină şi la două mese depărtare, în foişor, patronii locaţiei cu familia reunită. Între timp au mai sosit doi bunici la o masă pe terasă şi încă un grup la o altă masă, ospătari vreo 8, care mişunau, nu-i punem şi pe cei care erau cu aranjatul în interior. Aţi citit stăteam mai sus? Păi, puteţi să citiţi timp de câteva zeci de minute, că atât am stat si noi, fără să ne bage cineva în seamă. Trafic de ospătari spre foişor, lipsă acută la astea două mese ocupate. Şi stând aşa şi ascunzându-mă de patroni (mda, ştiu, nu trebuia să fac asta, trebuia să-i las să mă vadă, ca să-i certe sau să vină chiar ei să ne ia comanda, ca asta e politica p-acolo, dar n-am vrut) îmi vine geniala idee, să-l sun pe Goe.
- Alo, Goe, ce faci măi? Mai stau mult p-aici? Că am numărat toate sârmele de la scaune, am curăţat iazul, am şters grătarul ăsta de afară, am adunat frunzele. Vii să ne iei şi nouă comanda?
- Şi câte sârme sunt?! :))
- Ăăăă, mă scuzaţi. Nu sunteţi Goe, nu?
- Nu domnişoară, dar dacă nu vine nesimţitul, vin eu şi vă iau comanda"
Eeee, asta-i situaţia aia de roşeală în obraji şi înjurături la adresa ăluia, care şi-a schimbat numărul si n-a anunţat.
Cazul al treilea: dealer-ul auto
primul număr afişat pe net, pentru punctul de lucru, care te interesează
- Bună ziua. CM?
- Nu. Ce v-a apucat pe toţi?
- Netul domnul, netul, c-acolo vă apare numărul ca fiind al CM
 alt număr, tot de telefon purtător, ca şi primul:
-Bună ziua. CM?
- da.
- aş dori să ştiu şi eu cât e un schimb de ulei pentru...,an fabricaţie...
- şi de unde să ştiu eu?
- păi, n-aţi zis că sunteţi CM? Dacă dvs nu ştiţi, eu de unde?
- am zis domnişoară, dacă n-am înţeles, am zis, dar nu sunt.
Bun, dacă tot ai citit până aici, uite şi bonusul
al treilea număr de pe site, număr de fix: bla, bla, bla. CM?
- da, cu ce vă pot ajuta?
- bla,bla,bla
- să vă fac legătura la alt departament
- alo, bla, bla, bla
-să vă fac legătura la alt departament
Şi încă o dată bla, bla, bla.
- 300 cu tot cu manoperă
- şi cu cât timp înainte trebuie făcută programare?
-dacă sunteţi hotarâtă, vă programez azi şi veniţi mâine
- aaa, nu, sunt cam nehotărâtă de felul meu, revin altădată.
- :)) păi, d-aia suntem aici, să vă facem să vă hotărâţi
- succes! Cu femeile-i mai greu. Revin eu.
N-am revenit nici azi, că vroiam doar informaţia.

2 comentarii:

madMe spunea...

Am pățit și eu chestii de astea cu oameni care nu anunță... e enervant rău în momentele alea :D

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- m-am simtit ciudat rau in unele cazuri.