sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Titlul n-am, răspunsuri n-am

Azi, mulţi îmi urară La Mulţi Ani. Şi, dacă stau să mă gândesc, mai mulţi, decât cei, care au făcut-o de noaptea mea. Întâi crezui că mi s-au dereglat rotiţele mai mult decât erau şi-ntrebai pe alţii în ce lună suntem şi mai ales ce zi. Bun, eu nu dereglat, atunci cine? Aaaa, nu, nu că nu le-aş fi mulţumit, din contră, dar de ce? O fi vreo conspiraţie între cei ,care nu mi-au urat atunci sau s-or fi gândit cei, care mi-au urat şi-atunci că, dacă nu-mi plac urările, să mi le facă de pe acum, pentru anul viitor, am gândit. Am gândit, nu? De ce-oi fi gândit, că mi s-a elucidat misterul, pe când eram la rude şi-a-nceput Observatorul, urmat după primul titlu, de alte urări.
Aaaa, păi staţi aşa, într-un fel e corect. Atât timp cât nu mi-am ales eu prenumele şi nici n-am contribuit la naşterea mea decât cu-o săritură în braţele medicului e corect, dar dacă am două prenume ce facem cu celălalt? Eu ştiu că are ziua lui în calendar, dar când e ziua municipiului cu acelaşi nume, mi se urează iar?!? Şi-apoi, respect persoana, al cărei prenume-l port, dar a intrat cumva în rândul sfinţilor?
P.S- cine vrea de băut? Că motivul s-a găsit.

7 comentarii:

Mihaeladm spunea...

ai sa ma consideri o caraghioasa, dar sa stii ca si eu cand am vazut stirea la teve m-am gandit la tine. Ca alta cu prenumele faimos eu nu mai cunosc, asa incat mi se pare fireasca reactia mea. :)

madMe spunea...

La mulți ani! :D La băut mă bag :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- sa te fac sa razi si sa vezi ca nu esti caraghioasa,iti spun,ca pana ieri nu mi s-a intamplat,dar ceea ce m-a nedumerit mai mult a fost faptul ca eram la rudele mele la Malaiesti si a inceput Observatorul,cand i-aud in cor "aaaa,da,uitam, La Multi Ani".
@madMe- si tie!Sanatate!Si sa-nchinam un pahar virtual :)

Mihaeladm spunea...

:))) faza cu rudele care spun "era sa uitam", de parca an de an faceau asta pana acum, mi se pare mult mai buna decat reactia mea de simpla zburare a gandului :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- eu ti-am zis

Anonim spunea...

Daca ti-as spune ca am citit acum cateva momente pe un blog ca pe Nadia o cheama si Elena ce ai zice?Gandul m-a dus la tine si Constanta ta.Prea multe asemanari.

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- as spune sa-mi dai si mie link-ul.N-am stiut pana acum