joi, 24 noiembrie 2011

Ce să faci,oameni sunt şi ei

          Ştiţi oamenii aceia, care aproape orice ai face tu, fac şi ei?
          Nu-i ştiţi? Mai bine, n-aţi pierdut nimic.
          Eu i-am întâlnit (spre nenorocul meu), am vrut, n-am vrut, am dat de ei.

          Asistam nu de mult la o discuţie despre o rudă de a mea (neam extins, ce să-i fac?) şi auzii multe. Ce multe? Enorm de multe. Măi, dar eu nu zic, decât dacă mă întrebi, în rest n-are niciun rost să vin să spun "da, e ruda (nu de salam) mea". Eh, şi ascultând eu discuţia asta, normal că m-abţineam să nu râd văzând transformările fizice ale uneia dintre persoane. Nu săriţi, că n-aveam cum să plec, că dacă aveam, plecam de la prima frază, dar nu, la serviciu eşti la serviciu, nu pleci tu după Tarzan, că te-apucă dorul, stai acolo şi asculţi. Aflai şi eu multe, na, că eu ştiam că are o vârstă, când de fapt are alta, că eu ştiam că are şi băiat şi fată, când de fapt cică ar avea doar fată (oi avea eu vreo putere şi băiatul îl văd doar eu, când vine acasă sau la socrii. Da' dacă vine la socrii, nu-l vede şi nevasta lui? Întreb şi eu), că tatăl lui e la azil, când na, asistai acum mulţi ani la înmormântarea lui. Ce să mai încolo şi incoace? Aflai multe, că am să-l şi distrez într-o zi cu asta.
         Ce vreau eu să vă spun? Când întâlniţi oameni d-ăştia, nu încercaţi să îi contraziceţi, nu, chiar dacă sunteţi la fel de siguri precum sunteţi de ultima dudă înghiţită.
         Aşa, măcar ăştia sunt atoateştiutori (să nu vă miraţi, dacă or să ştie şi ce visaţi), dar mai sunt unii, care orice ai face tu, hop şi ei.
         Faci şi tu o programare, pentru o prestare a unui serviciu, hop ascultătorii întrebători şi sar precum mingea de ping pong "vaii, deţii aşa ceva??!?!Şi cum chiar anul de fabricaţie e acela, pe care  l-ai spus?!?!? Dar, vaiii, deţii şi acel act, care te ajută la aşa ceva?!?!?! Şi de ce nu...". A doua zi, surpriză, apar cu altceva, că doar oi întreba şi tu ceva sau poate te ia cu leaşin.
        Renunţi la bună parte din părul tău sau îţi faci o altă schimbare, cum naiba, ce ei sunt mai prejos, hop şi ei. Vii cu sandale în plină iarnă, hmmm, asta trebuie probată.
         Ei au fost în locul acela, ei au făcut aia, ei au văzut aia, ei îl ştiu p-ăla, ei mănâncă aia, ei stiu aia, ei umblă cu ...,dar habar n-au cui îi spun asta
       Acum scrisei aşa, vreo două exemple, dar voi aţi întâlnit oameni d-ăştia ? Vreau să aflu şi eu, dacă pricep sau cum trebuie făcuţi să priceapă ironia.Aaa, nu pricep? Atunci eu cum să-i fac să înţeleagă că nu mă interesează că a născut capra lui Q, că am asistat la naştere.
P.S- mă întrebau nişte leidi, într-o zi, de ce sunt supărată şi le zisei că "a născut broasca şi am ratat momentul". Asta mi-a trebuit, asta am căpătat, c-acum mă-ntreabă ce fac puii.

4 comentarii:

Lillee spunea...

=)) Faza de la sfarsit m-a terminat. Rad ca tuta. Apropo, ce fac puii de broasca? Care a... fatat, zic. Phahaha.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- n-are niciun pui,dar sa nu spui nimanui.Oricum mai am una,ca le-am spus ca duc broasca la monta in curand,dar altora.Da,am ceva la tartacuta,daca te intrebai :))

Cris-Mary spunea...

:)) Ce-ti fac puii FJ13? :P ..asta ar fi una .. si alta ..''Hai mai dai in puii tai, aia de broasca :)''

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- puii mei sunt la lectiile de zbor :))