duminică, 6 noiembrie 2011

Respectul şi lipsa copiilor

S-o lămurim din start: am un respect deosebit, pentru femeile,care dau naştere şi învaţă să devină MAME. Da, pentru că nimeni nu s-a născut învăţat şi chiar şi asta se învaţă şi da, pentru că, din păcate, încă mai sunt femei, care dau naştere, dar nu devin mame. S-a-nţeles? Cred că da, cine a vrut să priceapă, a făcut-o.
Respect şi omul, care munceşte, îl respect, dar nu şi pe cel care-şi aduce laude singur. Bun, ai făcut ceva, pre bine, dar nu o faci pentru mine, nici măcar pentru rudele  mele şi nici măcar nu mă interesează. S-a-nţeles şi asta?  Cred că da.
Atunci să trecem la subiecte:

Ai tot respectul meu că ai muncit să îţi faci o casă. Bravo, felicitări, dar vezi tu, poate că şi alţii au muncit şi au participat chiar la construcţia a două case. Şi când spun au participat, vreau să reliefez că au participat de la temelie până la acoperiş, că au scrijelit pereţii cu mâinile goale, că au pus bca pe bca, că au ţinut de căpriorul acoperişului şi multe altele, dar poate că nu consideră că ăsta e un subiect de spus oricui.
Ai tot respectul meu şi pentru că ai plantat o livadă. Bravo, să ai parte de sănătate ca să ajungi să te bucuri de roadele ei, dar poate că şi alţii au făcut-o.
Însă vezi tu, cam uit de respect, când tu spui toate astea mergând pe principiul că doar ăla-i om, care a făcut o casă, a sădit un pom şi a făcut un copil. Dacă n-ar fi sunat a jignire afirmaţiile astea şi sublinierea faptului că la vârsta ta ai făcut atâtea, dar mai ales că ai un copil, ceea ce altele n-au, chiar nu mă interesa, dar vezi tu, din păcate încă mai sunt femei, cărora le lipseşte un ceva, pentru a deveni mame. Şi nu, nu mă refer la femeile, despre care am spus mai sus, mă refer la unele dintre femeile, cărora tu te-ai adresat superior. Şi nu, nu le lipseşte nici măcar cuvântul acela, pe care-l au alte femei în gură mai tot timpul. Şi nu, nici acum nu mă refer la ce te gândeşti tu, ci la faptul că unel femei îşi tot bagă ceva ce nu deţin decât cu împrumut pentru câteva minute sau timp de nouă luni, în anumite cazuri.
Mda, n-ai înţeles, corect ar fi să scriu direct, fără "metafore si epitete".C-aşa-i viaţa colorată, apoi află, dacă n-ai ştiut până la 'vârsta ta", că încă mai sunt femei, care speră că medicina va avansa, precum sunt şi bărbaţi. Şi speră şi nu strigă-n gura mare de ce şi pentru ce nu au copii, dar nici nu vin la tine să îţi ia din "muncile tale" de o viaţă.
Şi încă o dată mi-amintesc de vorba mea "respectul se căştigă, nu ţi-l dă nici funcţia, nici averea".
Legendă- în poză e o căciulă şi-o parte dintr-o plăpumioară a unui copil, ce azi e aproape adult. Un copil, care înainte de a zice mamă a spus alt nume. Un copil, care acum are mai multe mame.

2 comentarii:

mihaeladr spunea...

Si sunt si femei, care nu dau naştere, dar sunt MAME!

Fetita Junglei13 spunea...

mihaeladr- da,sunt,dar asa de mult le doare cateodata afirmatiile prostesti ale unora.