luni, 21 noiembrie 2011

Aparenţe şi prejudecăţi

Dacă aş scrie acum, că eu la vârsta mea am rugat-o pe mama ca Sâmbătă, pe la 13, să-mi facă nişte cartofi prăjiţi, cu siguranţă ar gândi vreo 90 % că-s o "lepra". Da, am rugat-o şi da, mi-a făcut.

Nu, că nu-i nicio diferenţă, aşa-i şi în offline, cine nu cunoaşte îşi dă cu părerea, cine ştie se întreabă "doar cartofi mă? Apoi cartofii nu ţi-au dat forţa necesară".
De ce or comenta unii fără să ştie măcar unu la sută despre ceea ce se află în spatele monitorului, că mă tot întreb asta, văzând atâtea certuri în online.

2 comentarii:

Cris-Mary spunea...

O daaaa... sunt total de acord cu tine! M-am saturat de oameni care ma judeca fara sa ma cunoasca si vin in casa mea (blogul) sa-mi lase commenturi cu parerile lor despre persoana mea, pe care oricum nu le cer ..

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- oameni care n-au viata,asa-i consider eu.