miercuri, 23 noiembrie 2011

Dragă ...

            Da, tu, ce te miri aşa?! Nu fac parte şi ochii tot din tine?Daaa, fac?! Apoi, atunci să nu uiţi că peste o lună am să îţi citesc tot ce ţi-am scris azi.
              Păi bine măi ...  cum să îţi zic eu acum, că eşti cam neutru, dacă o iau după gen şi la masculin n-am de ce mă adresa... fizicule...na, că am găsit...aşa ne-a fost vorba?

              Ne-am întâlnit prima dată cu nouă luni înainte, de a deveni ceva concret. Nu ştiu dacă ne-am iubit din prima, dar cred că eşti de acord cu mine că apoi ne-am iubit toată viaţa. Şi mai cred că acolo, unde ne trimit unii câteodată şi am stat nouă luni, te-ai întoarce şi tu, dar întrebarea e "oare mai suntem primiţi?". Bun, am stat împreună două săptămâni la fabrica de copii că aşa ai vrut tu? Am stat. Am mers apoi în diverse alte locuri tot pentru că aşa ai vurt tu? Am mers. Am stabilit de atunci că niciodată n-o să ne dezamăgim? Am stabilit. Dac-am stabilit, tu ce faci acum? Nu poţi să mai ai răbdare o lună? Nuu, că tu vrei să fii trădător, să se prindă toată lumea.
                 Uite ce zic eu acum, m-am purtat frumos cu tine? M-am purtat, dacă eu n-o făceam cine vroiai să o facă? Aaaaa, am cam sărit coarda câteodată?Am sărit-o, recunosc, am sărit şi cu cearceaful de pe clădiri, am sărit şi din copaci, am sărit şi gardurile, am şi intrat în ele, te-am expus la multe, ştiu, dar n-ai cum spune că nu ţi-a plăcut. Dacă nu-ţi plăcea, aşa cu vânătăi, cu tăieturi şi altele nu ai fi fost de acord să repetăm săriturile.
               Ţi-am dat eu ce a fost mai bun? Ţi-am dat, că aşa îmi cereai. Aaaa, ţi-am dat şi chimicale? Ţi-am dat, cred că şi nişte E-uri şi aditivi şi tot ce e mai rău, dar mai e ceva bun azi? Recunoaşte, ţi-am dat şi dulciuri câteodată, dar tu nu, tu insişti şi de la o vreme vrei mai multe.
               Nu ţi-am dat cu pomezi şi maclavaisuri prea multe? Nu ţi-am dat, că cei prea mult strică, dar am totuşi grijă de tine.
               Nu te-am expus vederii tuturor? Ei bine, nici n-am s-o fac, asta e, am şi eu dreptul să aleg, nu numai tu.
                Eu zic că ne-am înţeles cât de cât bine. Aaaa, vrei să fii cum e sufletul acum? Eu zic că nu, eu vreau şi te rog să mai ai răbdare o lună şi niţel. Atât. Până pe 28 şi gata, atunci mergem. Şi chiar nu se poate mai devreme, orice ai zice, orice-ai face aşa că ai de ales, ori îţi revii cât de cât, ori eşti pregătit pentru atingeri. Nu? Nu-ţi convin? Nici mie, dar dacă tu ai luat-o razna, repeţi cam des figurile de vară (ţi-a revenit memoria? Ţi-aminteşţi că doar vara făceai aşa?) şi nu ţi le mai pot ascunde, deşi vederii îţi e expusă doar o parte.
              Aşa că dragă organismule eu zic să te potleşti până pe 28 luna viitoare şi-apoi vedem ce-om face.Şi dacă n-o faci pentru mine, fă-o pentru cei dragi mie.
               Şi mai ştii ceva? Eu ştiu să ţin un secret, tu nu.
(postarea asta mi-am scris-o mie)

Niciun comentariu: