marți, 22 noiembrie 2011

O ţigancă frumoasă

Lina Elena Gabriela

GABI LUNCA - Amar, amar
 
 

Sau un playlist aici, dacă vrei să le auzi pe cele cunoscute.
Dacă ştie cineva pe altcineva,care are înregistrată pe undeva melodia "De cine mi-e mie dor" sau melodia "Am un pom în bătătură" în varianta ei, rog să lase un comentariu.
Plătesc oricât.
Două tigănci la fel de frumoase am mai văzut cândva, în aceiaşi mahala: una la acordeon şi una la ţambal.

L.E- Mi-am rezervat dreptul de a modera comentariile si orice reclama se plateste,macar cu o lecturare placuta, asa ca,daca esti administrator de site cu alta destinatie iti spun doar atat: "link-ul tau nu va aparea la nicio postare de pe acest blog,chiar daca nu spui injurii in comentarii".

2 comentarii:

Gabriela Elena spunea...

Si eu am intalnit o tiganca cu adevarat frumoasa, imbracata in portul lor, dar curat, avand chiar studii universitare.
Avea si o frumusete care venea din suflet, luminandu-i fata.
Doar in carti mai citesti... :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Gabriela Elena- din pacate n-am mai intalnit de multa vreme o tiganca frumoasa.