sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Activitatea de dimineaţă îţi dă cheful de viaţă

Am început în forţă dimineaţă.
Sincer, m-am şi mirat, când m-a sunat şi m-a-ntrebat, dacă sunt pregătită.Pentru el Sâmbăta la ora aia era de obicei prea de dimineaţă. Eu eram, doar pregătisem totul de cu seară. El se culcase prea devreme din lipsă de "dependenţă", după cum singur a zis.
Am început în forţă, repet. La început am fost trei, am sfârşit prin a fi patru. La început eram eu, el şi ea. Eu aveam patru haine pe mine, el avea trei, ea era ca de obicei, fără haine, dar plină şi cu nevoie de ulei. După zece minute eu aveam una, el două, ea la fel, dar cu puţin mai plină. Ne-am încălzit repede, dar cel mai mult ea. Comunicam din priviri, zgomotul, pe care-l  producea ea, ne împiedica să vorbim.
Am început în forţă, am terminat la fel. Acum el a plecat şi e-ntr-o pauză de ţigară, eu într-o pauză de masă, ea-n pauză de linişte şi numai el, al patrulea, încă se mai plimbă pe acolo.
După masă eu am să mă duc să termin, ce am început, el nu ştiu ce-o să facă, iar ea probabil se va relaxa până data viitoare.

Dacă ţi-a trecut vreun altfel de gând prin cap, află că vorbeam despre
ea, plină, dar fără haine








şi ei: vecinul MIRC şi tatăl meu, propriu şi personal.
Dacă te-ai gândit măcar o secundă la altceva, înseamnă că nu mă cunoşti, de crezi că am să scriu p-aici clipele mele petrecute cu un el.

4 comentarii:

madMe spunea...

Câtă hărnicie pe voi :P

Ilie de la Scularie spunea...

Sa scrii ceea ce ai scris tu inseamna sa ai mare incredere in tine si ca esti foarte puternica.
Insa recunosc ca pentru moment mi-am dorit sa fiu el,dar mi-a trecut cand am aflat despre ce e vorba :))

macanta spunea...

:)) si ce intereant incepuse sa devina,chiar ma intrebam de cand ai inceput sa postezi in amanunt zile din viata ta :P

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- nu-i asa?:))
@Ilie- "asta nu-i Ilie de la Scularie?!",probabil ca de acolo ti se trage numele.Asa,ca raspuns,nu neaparat,o femeie puternica inseamna altceva,in viziunea mea.
@macanta- si ti-am spulberat visarea :))