vineri, 11 noiembrie 2011

Una pe săptămână

pantaloni mulati- izmene feminine.Da,ce mai încolo şi încoace, dacă ar avea şliţ, ar fi izmene.
images mancre de toamna- franceza sau spaniolă combinată cu româna sau pur si simplu imagini despre mancaruri de toamnă?
fete in pantaloni mulaţi- eee, aşa ne înţelegem, dar tot n-avem fete
ningea cu flori de iasomii- corect, ningea astă primăvară, c-acum se pregăteşte să ningă de-adevărat.
Cristina Topescu- fata lui Cristian Ţopescu, cred, alta nu ştiu cu numele ăsta
jocul cu ruble din chibrituri- da, ăla joc. Şi ştii ce, parcă ar trebui să fac un joc d-ăsta, aşa de amintire, poate chiar Duminică. Merci de idee.
flori albe în vis- frunze colorate in realitate şi-un prinţ pe un cal negru la drum de dimineaţă
o compunere cu verbele a venit,scutura,privea, esti, a luat, ie- unu: eu am pus virgulele că fără mi-a venit o idee. Doi: nu e indicat sa prezinţi compunere, care rezultă în urma ideii mele, aşa că mai bine nu o scriu.
fetita din jungla garcea - până aici. Fetiţa din junglă n-a mai devnit Garcea că a făcut vărsat de vânt.
junglei multi stiu care arata- ăăă? Ce-i arata junglei?!?!
moşmoande- da,le vine sezonul,numai că nu stiu dcă mai găseşti prin piaţă.Dacă da, să-mi spui şi mie unde.

Niciun comentariu: