duminică, 20 noiembrie 2011

Pentru toate doamnele şi domnişoarele dornice de noi trenduri

Voila (nu comuna, unde-şi are sediul faimosul spital pentru "cei cu probleme la mansardă"):
De azi v-am luat, lansez un nou "trend".
Nu-s pe val, sunt înaintea lui.

Şi pentru că n-am avut răbdare, vă prezint în exclusivitate, înainte de a curăţa unghiile şi de a le "ferchezui", noua modă:
Unul pentru mine, unul pentru cine priveşte.
Ştiţi de ce sunt urmele de roşu? Pentru că dimineaţă m-am rezemat de o sobă şi zbang, am dărâmat oja.Că locul ojei e pe sobă, că soba e de decor.Nu, nu la mine.Ce-a urmat, închipuiţi-vă.
Ştiţi cât mi-a luat? Nici 5 minute.
Ştiţi ce?Data viitoare fac şi-un FJ13, să mă urmeze turma.

9 comentarii:

Dara spunea...

Foarte inspirat, n-am ce zice! =)) Sa vedem ce urmeaza, poate ar trebui sa ii faci mai multa publicitate. =))

Cris-Mary spunea...

Sa fie primit ! :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Dara- cu siguranta or sa vina toate televiziunile ca s aimi ia interviu si sa le spun secretul :))
@Cris-Mary- sa dea Domnu :)

C.L.M. spunea...

:)) :>

C.L.M. spunea...

:)) :>

Fetita Junglei13 spunea...

@C.L.M- sa nu imi urmezi exemplul.Eu ma pregatesc pentru ziua de maine si ale lor intrebari.Nu poti sa iti faci nevoile in gustul omului,dar cand n-ai bani de o amarata de paine pentru un amarat de copil cum naiba sa iti stea gandul doar la trend?

madMe spunea...

Happy nails :D

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- da :)).Saptamana viitoare pot sa le fac sa rada in hohote chiar

iculici spunea...

Zamă:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1798326571136&set=a.1712758111978.90810.1628912148&type=3

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1798326891144&set=a.1712758111978.90810.1628912148&type=3&permPage=1

:)