marți, 15 decembrie 2009

Nu mi-e frica

De ce stam doar cu frica-n san? De ce nu o putem purta si-n calcaie? Si daca o purtam cu noi, ar trebui sa-i cumparam si ei bilet? Sa presupunem ca merg la circ, bun, imi taie nenea sau tanti biletul si zbang "ce aveti in san?", "frica, ce sa am?", "pai sa va taiem si pentru ea bilet, nu?". Hai, ca asta-i irelevant, dar ce te faci atunci, cand faci biletul la ratp si datorita crizei, datorita sistemului, datorita multora, nu se imprima cum trebuie? Ai 30 ron pentru tine sa le dai spaga, dar pentru frica ai? Frica o fi ruda cu teama? Exact ca-n banc "am dormit cu teama, Teama Vasile, dar mi-a trcut si azi dorm cu Spaima, Spaima Ion". Nu dorm cu frica, nici macar cu teama sau spaima, dar dorm cu vise. Nu mi-e frica, desi ieri noapte la 3 bantuiam prin curte, cu sprayul dupa mine, mda, el, Calu-mi daduse alarma.


Mi-e frică - Alexandru Andrieş

5 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Ce-mi place cum scrii. De fiecare data stiu ca la tine pe blog imi iau portia de ras. Merci.

Sam Scribul spunea...

foarte tare!!! :)) pui punctul pe i! cum propui sa divortam de Teama Vasile si Frica Ion?

Fetita Junglei13 spunea...

@Lille- eu iti multumesc si ma bucur
@Sam Scribul- si virgula la t.De ce sa divortam?Momentan ne intelegem perfect,cand o sa vina ziua,in care n-o sa mai simtim nimic unul pentru altul,astept sa bage ei divort.

iculici spunea...

CALUUUU... CE FACE CALU ?

VISE E CEL MAI BUN PARTENER DE SOMN. !!!

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

Calu face trasnai.Azi am fost plecata si cand am venit tata mi-a zis"pacat ca n-ai fost acasa,isi luase asta mic galetusa de mancare si topaia cu ea,la un moment dat statea pe gard rezemat cu galetusa in bot si am crezut ca vrea mancare,da' de unde,ca avea,radea de noi,pacat ca n-ai fost sa-l filmezi".Tombi al tau sta in casa, Calu nici nu vrea sa auda,l-am mai adus,dar vrea afara.