marți, 15 decembrie 2009

De la lume adunate

Si-napoi la lume date. Ghici, ghicitoarea lor:

E rotunda si e cârna si cu capu-n jos atârna! (ghinda)


Din carne e crescuta, tare si osoasa. O parte-i belita si alta-i flocoasa. (pana de gâsca)

Deget nu e, unghie n-are, dar atârna-ntre picioare.
Orisicine se întrece, s-o apuce si s-o frece. (tâta vacii)

Cine se urca, o baga, o freaca, coboara, se spala si pleaca? (cosarul)

Ce se plateste, se beleste, se suge când e tare si curge când e moale? (înghetata)

În fata mareata, pe margine creata, în spate o lingi, în fata o-mpingi. (marca postala, timbrul)

Piele vie, piele moarta, dai din fund si intra toata. (cizma)

 si-un banc, asa de buna purtare:

2 rebusisti pe o banca:
- Organ sexual la femeie?
- Orizontal sau vertical?
- Orizontal
- Gura

3 comentarii:

Lillee spunea...

Mai era : eu pe tine, tu pe mine si putin din mine-n tine (papucul)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee-merci,nu stiam, nici p-astea nu le stiam si de obicei imi scriu aberatiile mele,dar m-am gandit,ca poate mai vor si altii sa stie si n-am cum sa le arat

Brutacu Hector spunea...

"Mama-mare cand traia, gaura cu par avea. " [ɐuɐlq uıp lnuosuɐɯ]