luni, 14 decembrie 2009

L-am omorat si p-asta

E frumos, vin sarbatorile, e cul si trendi sa fii mai bun/a, sa zbarnaie colindul in boxe si-i musai sa ai o caciulita rosie cu blanita alba, nu? Ma mira faptul ca nu au scos si prezervative de sezon, sau poate le-or fi scos si nu stiu eu. Nu vreau sa fiu mai buna, doar pentru ca asa o cer tiparele, prefer sa fiu "rea si reticenta", prefer Craciunul meu, nu il ascult pe Hrusca, la fel cum spunea si ea, nici Banica nu trezeste in mine nimic, bradul l-am facut deja, pentru ca mie nu-mi aduce Mosul bradul, eu il pregatesc pentru el. Si-n toata nebunia asta, nici nu m-am gripat, nu m-a atins febra cumparaturilor si a urarilor stas. Urari de care anul trecut am scapat, dar am o presimtire ca anul asta nu o sa mai fie asa simplu. Pentru mine Craciunul inseamna miros de cozonac (mi-as dori un spray cu miros de cozonac), desi nu mananc, miros de brad, zapada, copii ce-mi canta un colind vechi, scrisori si felicitari trimise in plic (recunosc, inca mai fac asta) si mai presus de toate Nasterea. Mi se pare ciudat, sa-ti faci brad, atee fiind, daca tot nu crezi, de ce faci bradul? Ce sarbatoresti? Mi se pare aberant sa-mi spui mie, ca-n momentul in care-mi zburda mintea aiurea si fac tot felul de combinatii cu instalatii si beculete, ca ar trebui sa ascult colinde, c-asa-i bine. Uite ca-s mai ciudata si azi sunt o asasina, ucid tot, am ucis si spiritul Craciunului. 

Asta-i o melodie, ce-mi place, pe care o ascult cand simt eu, nu doar cand e sezonul:


Last christmas - Last christmas

Niciun comentariu: