miercuri, 30 decembrie 2009

Prima noapte si ultima

Am dormit c-un Scorpion si prima noapte cu el  fost si ultima. Probabil ca, daca n-as fii fost nesimtita as fii simtit si ceva, dar nu, eu pana a doua zi nici nu am stiut ca exista. Cert e ca, daca as fii deschis ochii si l-as fii vazut as fii tipat cu siguranta. A doua zi, cand l-am vazut mi-am propus sa-l aduc acasa, chiar daca erau de strabatut aproape 2000 de kilometrii, speram sa reziste, dar a intervenit o ea, normal. Ea, pe care o consideram amica mea, a indraznit sa mi-l ameteasca, sa mi-l zapaceasca si-apoi sa mi-l arunce ca pe o laveta folosita. Ce mi-a facut el in noaptea aia, nici nu ma intereseaza, ca m-a vazut goala, ca s-a plimbat pe tot trupul meu, ca m-a studiat. Intre timp am aflat si de ce nu m-a intepat si nu mi-a facut niciun rau, pentru ca nu era femela, ele sunt mai rele, dar el, scorpionul meu a fost un domn.

Un comentariu:

Lillee spunea...

:)) sau poate era femela...dar i-a placut ce a vazut :D