luni, 28 decembrie 2009

Surprize, surprize

Daca nu crezi, normal ca mai repede apare Batman, uite d-aia confunda unii ochii Mosului si cred ca-s violeti, cum ii avea Liz Taylor. D-aia nu e bine sa pastrezi arhiva mess-ului (sau poate da) sau d-aia se ascund unii de mine:

je (10/7/2009 8:12:38 AM): ce vrei sa-ti aduca mosul?  

w(10/7/2009 8:12:45 AM): nimic

je (10/7/2009 8:13:05 AM): eee, atunci nu mai crezi in mos 

w (10/7/2009 8:13:12 AM): ba da

w (10/7/2009 8:13:18 AM): sa fie surpriza

je (10/7/2009 8:13:38 AM): mosul nu e andreea

je (10/7/2009 8:13:42 AM): nu face confuzii

w (10/7/2009 8:15:53 AM): :D

Si pentru ca tot suntem la capitolul surprize, cum o fii o surpriza asteptata? Ca pe cele neasteptate le stiu. Deja-mi inchipui o persoana, mai ganditoare, decat Ganditorul de Hamangia, neaparat mult fum in jur, cu obrajii aproape lipiti de cerul gurii, tragand dintr-o tigara, molfaind tacticos o ciunga, privind spre ceas (sau mai sigur spre displayul telefonului, n-ai mobila, esti nimic), apoi spre usa, iar spre ceas, iar un fum, iar spre usa. Si timpul trece si el/ea gandeste "oare de ce o intarzia?" (pe fundal se aude zgomotul facut de degetele, ce cu nerabdare bateau masa- cu nerabdare, pentru ca mila era bugetara, deci era in fara plata).  Nerabdarea lui starneste curiozitatea ta si nemaiputand rezista cuvintele se napustesc afara, precum viitura de sezon

-da' ce faci nene/tanti aici?

- eee, ce sa fac? Astept surpriza, dar cred ca a pierdut rata de 5 si nu mai vine sau au prins-o bagabontii pe tren"

Am si eu niste si 13-uri, eu n-am fixuri si mi se trezesc piticii, cand aud "pregatesc o surpriza neasteptata...". Mie mi se pare normal, sa fie neasteptata, atat timp, cat e o surpriza.

Un comentariu:

Lillee spunea...

:)) Ca de obicei ma stric de ras