marți, 1 decembrie 2009

1 Decembrie

Ziua naţională. Ar trebui să mă bucur, nu? Ei bine, mă bucur, nu suntem singuri pe lume, azi e şi Ziua Naţională a Republicii Centrafricane şi ziua lui. Ce ar trebui să fac? Am de ales între a merge la Căminul Cultural, unde vine circul (şi la propriu si la figurat) sau să merg la alt spectacol. Azi toţi sunt patrioţi, azi toţi ascultă muzică d-asta, d-asta, d-asta şi altele asemănătoare, dar mâine? Mâine, mâine ne-ntoarcem la alte circuri, mâine nu ne mai iubim, mâine nu mai suntem fraţi, înjurăm şi luăm la mişto toţi moldovenii (dar Ştefan cel Mare a fost tot moldovean, nu?) şi comentăm despre alţii. Cred că, dacă s-ar face un concurs pe lumea asta, la comentarii, românii ar fi primii. Poate că nu-s patrioată, dar pentru mine România nu înseamnă circ, nu e doar fasole cu cârnaţi (au oprit de atâtea ori fasolea şi ne-au dat doar cârnatul, încât mi-e deja lehamite). Printre multe altele, pentru mine, înseamnă şi asta:

2 comentarii:

iculici spunea...

LA MULTI ANI !!!

SI UN PUP. :D

Lillee spunea...

Eu nu sunt patrioata nici macar azi. Daca mi-ar fi dat cineva sa aleg, sigur nu as fi ales sa ma nasc in Romania. Sunt cam suparata pe tara asta...