vineri, 11 decembrie 2009

3,14 la a doua

Nu stiu altii, cum sunt, dar mie, daca te apuca necesitatile fiziologice, nu-mi spune "fac pe mine". Poti sa-mi zici "fac pipi, fac 3,14 la patrat, fac pisu", chiar si "ma pis", dar nu imi spune ca faci toate astea pe tine. Pentru ca atunci se trezeste Guliverul din mine si-i grav. Cu piticii ma descurc eu, intr-un fel, asa cum ne descurcam cu totii, dar cu Gulliver e mai greu. Nu, el nu-i un Gulliver guru pipi, el are alte probleme. Si cum spuneam, daca-mi zici "fac pe mine", pe Gulliver-ul meu l-apuca toate cele si-n gandirea lui profunda, nu poate replica, decat atat "pe tine? De ce n-ai zis? Ca pe tine vroiam si eu". Stiu, sunt nesimtita, dar asta-mi vine in minte (aia putina de care dispun), mai grav e ca unii nu se prind din prima si-mi zic "pai hai si tu."

Un comentariu:

Lillee spunea...

:)) Sa stii ca si mie tot acest lucru imi vine in minte...pe bune =))
Foarte misto postul!!!