miercuri, 9 decembrie 2009

Nu lasa pe mai tarziu,

 ce poti face acum. N-am mai postat, nu din lipsa timpului, nu ca n-am idei, nu, ci pentru ca mi-am facut mereu timp sa rad, sa ma joc, sa imi distrez amicii, sa ajut pe cine vreau eu, sa citesc, sa dansez, sa cant, sa ... multe. Mi-am facut timp pentru multe, dar am amanat mereu, sa-mi dedic timpul rasnitei mele= pc, iar el mi-a demonstrat ca nu trebuie sa neglijez nimic. Din comoditate, de sila, nici nu mai conteaza de ce, mi-am salvat in ultima perioada, cam toate documentele si pozele pe desktop. Nu face prostia asta, Duminica am deschis pc-ul si-mi disparuse tot de pe desktop. Mda, s-au dus, in excursie, in Atlantida, nu stiu unde, am recuperat o parte, inca ma lupt cu programe si programele de recuperat restul. Imi pare rau doar pentru o carte (mda, am fost asa de idioata, incat am salvat o carte, ce nu stiu daca va fii vreodata publicata sau daca am sa aflu, cand va fi si-am salvat-o pe desktop), niste poze, ce nu erau ale mele si alte nimicuri. Tocmai d-aia nu mai scriu cu diacritice, nu am postat nimic si daca azi nu reusesc, stiu ce am de facut pe viitor, NU SALVEZ NIMIC IMPORTANT IN C.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Imi pare rau pentru fisierele tale...si da, este foare bun sfatul cu toate ca nu prea ilpun in aplicare...ma voi stradui.

iculici spunea...

PRIMUL SFAT PRIMIT CAND AM INCEPUT SA INTELEG CUM SI CU CE SE MANANCA CALCULATORUL A FOST : "NICIODATA NU SALVEZI NIMIC IN C !!!!!" "DE CE?" "PENTRU CA POT FI VIROSI SI-TI F&$ TOT CALCULATORUL !!!" "AAAAHA." ASA CA TOT TIMPUL AM SALVAT IN CELELALTE PARTITII... :)

MACAR BINE CA NU EXCURSIA NU A FOST IN CONGO ;))
SPER SA RECUPEREZI CARTE, SCUMPA ! SI POZELE.

CAND AM FOST LA MARE, IN SEPTEMBRIE, APROAPE DE FINALUL CONCEDIULUI CARDUL DE LA APARATUL DE FOTOGRAFIAT S-A BLOCAT. A TREBUIT SA-L FORMATEZ SI ASA AM PIERDUT TOT CE FOTOGRAFIASEM SI FILMASEM... AM REUSIT SA RECUPEREZ 85% DIN FOTOGRAFII. FILMULETELE MELE FAC PLAJA IN JAMAICA. NU AM REUSIT SUB NICI O FORMA SA LE INTORC ACASA ... :( ASTA E...

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

Lillee- dau si eu sfaturi,dupa ce am patit-o.
@iculici- niciodata pana acum n-am salvat nimic in "C". Saptamana trecuta imi spune cineva "sa-mi dai si mie pozele de la n, p, r activitati, ca le-am pierdut", zic"iar le tii in C?ce ti-am zis eu?".Na,acum am facut-o si eu.Camera foto era la reanimare,azi am recuperat-o,iar cu cea veche,se salveaza altfel si d-aia le salvam mereu pe desktop,imi venea mai usor.Am recuperat o parte, am gasit un program ce imi recupereaza aproape tot, am zarit si cartea si mai multe,dar nu pot salva momentan,pentru ca nici azi nu am stat de pc,am impodobit bradul.Mie nu mi l-a adus Mosul niciodata,eu il faceam pentru el, pe 6 Decembrie, dar din motive de serviciu nu am putut anul asta,iar pe 5,cand am vrut,am zacut.Oricum pentru mine e inca o mare dilema,ce s-a intamplat.
Ma bucur ca ai recuperat o parte.Pregatesc ceva pentru tine,dar dureaza,pana la Craciun o sa fie gata, promit.
TE PUP >:D<