miercuri, 2 decembrie 2009

Cu strâmtarea, cum rămâne?

AVERTISMENT:

Această postare ar putea conţine un limbaj aparte, citeşti pe riscul tău.

Deoarece insistă şi tot primesc aşa ceva, deşi nu vreau să-mi măresc nimic, mă întreb, oare de ce n-or exista şi operaţii de strâmtare a zdăpilor. Unde e egalitatea între sexe? Dacă vine o vreme, când Gheo şi  masculul din el îşi doresc să crească, poate vine vremea când Mariţa lu' Fane îşi doreşte sa nu i se mai cânte, de nea Coiaţă "Mai ţi minte făi largă Mărie", poate-şi doreşte să i se cânte "tot strâmt-ai rămas Mărie".

Temă pentru acasă: dezvoltă tu mai mult subiectul, că eu sunt mai pudică, şi nu-mi permit.

Legendă: nea Coiaţă există şi când nu se reproduce el pe scenă, cântă melodia cu Maria, dar nu pot eu să încarc acum ceva cu el.


Niciun comentariu: