marți, 1 decembrie 2009

De căruţă aveţi?

Mica îşi caută o rochie, o rochie specială, pentru seara de Revelion şi nu ştiu cum de s-a gândit să mă-ntrebe tocmai pe mine, dar a auzit ea, că ar fi rochii de ocazie, pentru închiriere aici. Eu nu ştiu ce să-i spun, ea deja ştie treaba asta, cică a apelat la mine s-o destind doar, că deja o luaseră ameţelile, dilema mea e alta: dacă există rochii de ocazie, ocazia fiind şi maşina aceea, pe care o mai utilizează unii, unele, oare există şi rochii de căruţă, sau rochii de tren? Excludem rochiile de bicicletă, scutere şi alte autovehicule cu două roti, deşi unii şi-ar dori să nu le excludem tocmai pe acestea.

4 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Eu stau si ma intreb cum arat rochia de titicar :D

Fetita Junglei13 spunea...

@lilee- tii, cand era titicarul la noi persoaana mea purta salvari :)) si juca fotbal.Fotbal mai ma risc si acum,dar pentru salvari trebuie sa-mi fac timp neaparat sa fac o pereche.

iculici spunea...

CE-I TITICARUL?

EU AS VREA O ROCHIE DE TRICICLETA. :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- titicarul era o masina ce arata asa:
in fata un cap de tractor si atasat de el un trenulet.Acum e modern http://imagine.aradon.ro/imagine/news-20080829-01384872-thumbnail.jpg sau http://www.youtube.com/watch?v=wc3wg3l0AaM&feature=related