luni, 21 decembrie 2009

Fantastic, e iarna!!!

"Aoleu ce ninge, nu se mai opreste", "vaaai, e frig, sunt -10 grade" si tot asa, numai d-astea aud in jurul meu. La naiba, ninge, aoleu ce nenorocire, e Decembrie, trebuie sa ninga, vrei sa faci plaja si sa iti etalezi formele? Ai ratat cocorii de anul asta? Nu-i bai, exista avioane si autocare, poti alege orice si sa pleci in tarile calde. Vrei sa te incalzesti psihologic?! Ia costumul de baie peste haine (ceea ce am de gand sa fac eu, daca se mai lamenteaza cineva in jurul meu). E frig? Normal ca-i frig, simt si eu ca-i frig, desi ma imbrac cu plapuma (asta e denumirea uneia dintre gecile mele), d-apai voi, fetele alea de aveti foita de cort pe voi si aceleasi ghete, de le purtati si asta vara. Da-o incolo de treaba e iarna si nu mai sunt temperaturile de acum 2 saptamani, cand erau prea calde pentru perioada asta, acum sunt prea reci. Ce ti-e si cu temperaturile astea, cad dintr-o extrema in alta, nu se hotarasc deloc. Pai voi va dati seama, daca ar sta ele asa cum doreste fiecare? Ia ganditi-va, cati suntem pe planeta asta. Decat sa dardai si sa-ti fredoneze dintii melodii, pe care cu siguranta nu le doresti, mai bine adaugi inca o haina pe tine. Fudulia si frumusetea nu tin de cald si nici nu compenseaza apoi medicamentele.

Da, stiu cu deszapezirea, nu-i iarna de vina, ca nu se trezesc ei, ai nostri se prezinta bine, doar trotuarele le uita (ca doar ei merg numai cu masinile). Sfat: daca vreti deszapezire, mutati-va in localitati cu politicieni, sportivi, "jmecheri". Nu servesc la altceva, dar sunt buni pentru asta.

Daca observi o masina, undeva in departare, iti spun eu ce fac: el a invitat-o pe ea, sa-i arate natura si i-a zis "uite natura, bag-o la caldura". Intrebari (doar pentru baieti): ce simtiti voi, in momentul, in care platiti, pentru o partida de sex? Si  ea, nu se ascunde, cand da de frig, pana ajunge la caldura, nu se face mica? :">

Stiu, ca-i greu iarna, mai ales cum e la unii, daca a plouat intai si-apoi a inghetat, la altii, in Radauti, sunt -20, uite totusi ca si iarna e ca vara, ambele au temepraturi neobisnuite in ultima vreme"

Pentru restul am o veste:


Marius Teicu - Iarna, alba iarna


Un comentariu:

iculici spunea...

STII CE MA DISTREAZA? CA IN FIECARE AN IARNA, 'TU-I MAMA EI DE IARNA, II IA PRIN SURPRINDERE... PAI CUM SA FIE EI PREGATITI PENTRU DESZAPEZIRE DIN MOMENT CE EI CREDEAU CA AR FI TREBUIT SA FIE VREO +33* LA UMBRA :))

A DRACULUI IARNA ASTA...

PUP.