joi, 24 decembrie 2009

Canuta Om Sucit

Cand oamenii normali se pregatesc cu tone de mancare, rauri de bautura si munti de dulciuri, ce face Canuta Om Sucit? Tampenii.

Dupa ce am parasit locul de munca ilegal de devreme, dar totusi legal, ca fu cu acordul sefului, prima vizita a fost la rude si amici. Inainte sa te bantuie, jdemii de ganduri ca "ia te uita si la asta, oamenii se pregatesc si ea le da cu vizita", specific, am mers la ei, acolo, in locul, in care nu stii daca te primesc, nu stii daca-s multumiti de vizita ta, unde mergi, le spui doua- trei cuvinte si-apoi te-ntorci printre oameni si-i uiti iar. Si ce-as fi putut face? Poze:





Dupa ce am facut pe bunul samaritean si-am ajutat la caratul unor bucate, ce nu erau ale mele, am cedat si la rugamintile mamei, de a-i impodobi bradul de pe avere, pe principiul "impodobeste fata bradul/ ca eu m-am plictisit/ am asteptat o viata intreaga/ Bianca (Brad) n-a sosit". Eu ca eu, dar sa vezi ce l-a impodobit zapacitul, eu faceam pe o parte, el darama pe alta:



Normal, unde-i circ, galagie si rasete, mai apar si altii strigand "Adiii, Taluuuu", sa fie si mai si:



Si pe cand se uita luna la mine, zbang si Bi, falfaia cu lanterna, avertiza Mosul, ca-i radar:



Aaa, da sa nu uit, piratii de asta vara s-au transformat si-i ador, tinand cont ca n-o fac pentru bani.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Sarbatori fericite iti doresc :)

iculici spunea...

SCUMPA, ... IL IUBESC PE CALU' :)
AM SI EU CATEVA POZE CU UN CER, AL MEU. LE URC INDATA.

:)
PUUUUP.

iculici spunea...

PENTRU "Canuta Om Sucit" MA'NCLIN.

JOS PALARIA.

PUP.