joi, 17 decembrie 2009

Meteo

Nu poate sa mai zica nimeni, ca nu-i iarna, deja o noua avertizare de cod galben a fost anuntata (n-am aflat nici acum cum e codul mov), dar vantul, cine duce vantul la tocilarie? Si cat de regulat il duce? De ce il duce? Pentru ca-i perioada aia, in care se ascut toate, pentru ca vine Ignatul si trebuie sa fie si el pregatit? Imi doresc, sa aflu cine e autorul, tare as vrea sa nu il mai duca, sa nu mai fie un vant taios, sa fie unul tocit. Dupa cum suiera, cateodata am impresia, ca e acelasi tocilar, ce i-a ascutit dintii lupului.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Cod galben si eu plec maine la Bucuresti. Daca nu mai postez nimic zilele astea, sa-mi aprinzi o lumanare :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- e valabil si pentru tine,trebuie sa ajung la Ploiesti,desi e la 6km,cred ca o sa fie cel mai lung drum.

iculici spunea...

MDA ... AZI AM INGHETAT PE DRUM... DE LA IASI PANA LA SUCEAVA, 3ORE JUMATE, CU O ORA MAI MULT.
APOI, STAI IN STATIE SI ASTEAPTA UN AUTOBUZ. SI,,, CA SA FIE TOTUL COMPLET, STAI SI IN DRUM, LA OCAZIE, SI ASTEAPTA IN FRIG "INTR-UN SANT"(VORBA CELUI CARE M-A LUAT ACASA) SA TE IA CINEVA ACASA...

AM INGHETAT AZI, DE M-A LUAT NAIBA. :))