marți, 15 decembrie 2009

Revelatie

Pentru mine iarna, fara zapada e nimic, iarna inseamna totul. Or sa-mi sara acum in cap, sau in alte parti toti soferii. Mi-asum riscul, dar imi place iarna si-am avut eu o revelatie, iarna-i precum noaptea, e smechera. Precum noaptea incepe ziua (am mai discutat despre asta, ora 0:00 pica noaptea), o si sfarseste, ziua e doar cuprinsul noptii, asa si iarna incepe un an si-l si termina. Pfff, ce desteapta sunt, ma minunez si eu, mai bine-mi termin cafeaua, imi vad linistita de partia mea (c-asa-i la sat) si-apoi agitata de serviciul meu si vorbesc despre iarna in alta zi. La inceputul anului asta, la prima zapada, am mobilizat oamenii (incepand de la 1 an, pana la 68) si-am profitat toata noaptea, de cei 10 centrimetrii. Dilema mea si-acum e : de ce strigam noi partie, daca partia ducea in cimitir si sigur ei nu aveau cum sa se dea la o parte? Aaa, da si-am avut cel mai zapacit si cul Om de zapada, poate-i pun poza zilele astea, cand am sa-l fac pe cel de anul asta.


Cand te scuturi de zapada

2 comentarii:

bibi spunea...

zapada8-> let it snaw let it snaw let it snaw:X

Lillee spunea...

Astept pozele cu omul de zapada.