duminică, 6 decembrie 2009

Azi, cine?

Când te duci de plăcere la serviciu, nu-i aşa grav că lucrezi în weekend, mai ales că, de fiecare dată, mă aşteaptă câte o surpriză. Săptămâna trecută am dat de ei şi m-am gândit, dacă atunci, când am găsit ciuperci ni s-a spus "vă duceţi şi voi, mai târziu să căutaţi?", poate acum ne trimiteau la vânătoare de porci, oricum e sezon. Poate-mi iese şi mie de vreo 5 centrimetri de şorici, dacă tot am făcut ce am făcut şi-am anunţat proprietarul.
Vineri, m-au întâmpinat ei:
Azi, cine m-o aştepta?
De obicei, aici scriu, ce-mi trece prin cap, aberaţiile mele, dar azi, datorită gripei, degetele refuză să tasteze, azi doar o poezie, de la alţii :

Zece membri de partid (Păstorel Teodoreanu-ediţie revizuită )

Zece membri de partid
Visau viaţă nouă
Unul a vorbit în vînt,(Ovidiu Vîntu)
Şi-au rămas doar nouă.

Nouă membri de partid
De marxism s-au copt!
Unul s-a răscopt din ei, (Ion Iliescu)
Şi-au rămas doar opt!

Opt membri de partid
Au trecut la fapte …
Unul a trecut la Putin! (Mircea Geoană)
Şi-au rămas doar şapte!

Şapte membri de partid
Fac afaceri grase,
Unul a intrat la zdup( Adrian Năstase)
Şi-au rămas doar şase!

Şase membri de partid
Au strigat lozinci,
Unul a urlat greşit (Voiculescu)
Şi-au rămas doar cinci!

Cinci membri de partid
Când au fost la teatru,
Unul n-a jucat corect(Patriciu)
Şi-au rămas doar patru!

Patru membri de partid
Şi mai toţi cam grei,
Unul a plecat în rai(Crin Antonescu e cam bolnăvior)
Şi-au rămas doar trei!

Trei membri de partid
Vorbeau de război!
Unu’ a uneltit prea mult, (Hrebenciuc)
Şi-au rămas doar doi!

Doi membri de partid
Mândri ca păunul.(Vanghelie)
Unul a înnebunit,
Şi-a rămas doar unul!

Un membru de partid,
Cel mai lămurit. (Klaus Johannis -”independentul”)
A plecat cu rata
Şi n-a mai venit!

ZERO membri de partid,
Luptă pentru pace.
Că partidul nostru drag
Ştie el ce face!


Un comentariu:

Lillee spunea...

Ce intampinare draguta ai avut vineri. Vreau si eu :D