joi, 31 decembrie 2009

Urări de 13

A sosit ziua dreptăţii, minunată,  în care cică să faci un bilanţ. Nu, merci, s-a dus vremea când mă durea capul de la intrări, ieşiri, debite, credite, mijloace fixe, amortizări şi alte minunăţii ale contabilităţii. Aşa că ce a fost, a fost, că doar nu va fii şi ce va fii, va veni şi-oi vedea(simţi) atunci. Bun, una aproape încheiată, că îmi mai doresc să pot vedea eclipsa de lună şi luna nouă, mai apoi, chiar dacă-s la serviciu, dacă nu se poate, asta e, poate se găseşte cineva să-mi filmeze şi mie şi să-mi pună reluare sau la gura aragazului.

Acuşi:
- fetilii aveţi grijă, să vă faceţi "pentru totdeauna", nu ştiu dacă aţi observat, dar pemanentul se termină la un moment dat şi nu-i înţeleg denumirea.
- dacă voi credeţi că ţinând bani, în buzunare la minunata oră 0:00, o să deveniţi mai bogaţi, v-aş sfătui să vă-mbrăcaţi în bani, e mult mai simplu şi poate mai de efect.
- cică să n-ai datorii, dar ratele ce sunt? Aaa şi dacă ai de recuperat ce înseamnă, că anul viitor o să fii mai ceva, decât Becali?
- să nu mături şi sa nu arunci nimic din casă, arunci norocul- să stăm să colcăim ca viermii şi-aşa de la atât alcool nu se mai observă, sau să trăim ca porcii, că şi-aşa s-au împuţinat de Ignat.
- cică să faci zgomot ca să alungi spiritele rele, dar nu-i mai simplu să le zici "huooo"
- iar cu ursitul şi măritişul ( MARIA nu ştiu ce te faci dacă nu corespunde). Pentru băieţi de ce n-o fii cu însurătoarea?! Hmm.
- dacă prima persoană ce îţi trece pragul e bărbat- e de bine la orice drum, nu doar de seară, dacă-i femeie e grav, dar nu-i aşa rău, dacă-i brunetă, ci doar dacă e roşcată sau blondă (cine doreşte, 30 de secunde de trecut un prag,contra 0, 5 ron, că-i criză şi nu cer mai mult)
- să nu uitaţi la miezul nopţii să vă jucaţi cu uşa, dacă puteţi să adăugaţi coregrafie, să daţi afaa în şuturi anul vechi şi să-l primiţi cu braţele deschise, pe cel nou.Asta e, dacă daţi afară şi căldura, aveţi sufletească destulă.
- să nu uitaţi de roşu... verde, galben, mov, bleu şi alte culori, care vă plac, doar n-o sa purtaţi ce-i place altuia.
- cine mai are rufe murdare, să le spele azi, că nu mai are voie pân' la Bobotează (umblă "ielele nebune de aruncă cu alune"...asta-i dintr-un pluguşor învăţat de mine, la Vărbilău şi care m-a transformat în "şmechera" plugarilor, acum vreo 18 ani, la mine era doar "Aho-ul")
- şi nu uităti de vâsc, e sus în stejar, vă spun eu unde, l-am cules prin August.
- să spargeţi un pahar- acum treaba voastră cum va descurcaţi cu gazdele sau părinţii, spuneti că eu sunt vinovată.
Dac-or mai fii, vedeţi şi voi ce şi cum faceţi, că doar sunteţi oameni mari. Nu uitaţi beţi cu moderaţie, Moderaţie Florica, mâncaţi încet şi mestecaţi tot, bucuraţi-vă, îmbătrânim, ce naiba.
Bun, am zis, ca scriu, doar câteva rănduri şi deja am făcut o plapumă, cât pentru tot judetul.
Acum cică e musai şi frumos să dau cu urările:
- pentru cine a citit şi-a comentat (chiar şi pentru cine m-anjurat) sănătate (că nu vă dau de la mine) şi numai bine.
- pentru cine mi-a promis că-mi trimite scrisori în căsuţa de mail- merci, te pup, e goală, poştasul mail-ului e-n fără plată. Apropo, frumoase poezii :)
- pentru băştinaşi- nu uitaţi ora 18- 5,4,3,2,1, ştiu că mai sunt câteva ore, dar în China a sosit, ştiţi voi  新年好!
La Multi Ani şi vă doresc, ce-mi doriţi voi mie, v-am pupat făra vâsc şi poate anul viitor vă faceţi, că nu mă cunoaşteţi, hai că nu-o să fie aşa mult, noi, unii, mai şi lucrăm (am să iau o piatră-n gură, e primul meu revelion lucrativ, dar am şi avantaje, nu mai sunt nevoită să mă tranşez, între unii şi alţii).
Tii, că uitam, v-am zis că-mbatrânesc, la miezul nopţii să nu vă doriţi toti să căştigaţi la loto sau bingo.
Nu-s cam multe de făcut la miezul nopţii?
P.S- sa fiti pregătiti, daca mai trăim, pentru ştiri asemănătoare cu această melodie:

daniel iancu-marea autostrada

2 comentarii:

Lillee spunea...

La cate sunt de facut la miezul noptii...ma simt parca as merge la serviciu..asa ca tine :P
La Multi Ani!! Te pup!

iculici spunea...

SCUMPA, TE PUP.
STII, FAZA CU INSURATOAREA BAIETILOR M-AM INTREBAT SI EU DE MULTE ORI... SI MA MAI INTREB DACA FAC SI EI TOT FELUL DE CHESTII CA SA-SI VISEZE "FIMEIA" :) DACA FAC, CRED CA MERG INCHIS :))
CE-MI MAI PLACE MIE EXPRESIA ASTE "A MERGE INCHIS" . OARE DESCHIS CUM O FII? :))

PUP.