miercuri, 20 ianuarie 2010

De la febră

Şi pentru că tot am fost nevoită să părăsesc căldura casei, bineînţeles că n-am plecat degeaba:
1.Dacă nu ştiaţi, intrarea se face pe uşă, da? Ceee? Nu ştiaţi? Vroiaţi să intraţi pe geam?
2. Ori a rămas de la vreun taxi, ori km de gard e 1,19 lei, că-i criză şi-i ofertă
3. Zăpadă de oraş vs zăpada de la sat, adică singura diferenţă-i la culoare.
4. Kamikaze sau oameni curajoşi?
5. Iniţial am vrut să vă arăt că şi iarna, parcarea asta, care apare şi aici, are aceleaşi întrebuinţări, dar m-am răzgândit şi-am pozat zăpada.
6. De ce naiba se inventară căciulili, dacă doamna zise "ce frig e, mi-au îngheţat mâinili şi urechili". Căciula-i doar de fudulie?
7. Şi-acum gata, că şi mie-mi era rău şi vroiam să închei cu ceva mai frumos:

5 comentarii:

iculici spunea...

"CACIULILII" IS PENTRU VARFUL CAPULUI. PENTRU UNII :)
INTR-O ZI ERAM IN VIZITA LA CUMATRII SI CAND AM PLECAT AM LUAT ALTA CACIULA (CE COMIC IMI SUNA ACUMA CUVANTUL ASTA... "CACIULA" ;)) ) , A CUMATRULUI. CACIULILII NOASTRI IS APROAPE LA FEL, DOAR CA A MEA E PUTIN MAI LUNGA. TOT DRUMUL SPRE CASA AM TRAS CACIULA PE URECHI. SI TOT NU INTELEGEAM DE CE E ASA SCURTA, DE CE TRECE VANTUL PE LA URECHILE MELE ... DUPA UN TIMP, MA SUNA CUMATRU "CI FACI, BRE? CE-AI PE CAP?" EU ERAM PE PARTIE, CU O ALTA CACIULA PE CAP. "BINI FAC. IS PE PARTIE. CE SA AM PE CAP? PAR. SI O CACIULA... " ATUNCI MI-AM DAT SEAMA DE CE TRECUSE VANTUL PE LA URECHILE MELE CU PUTIN TIMP INAINTE... SI AM RAS CA O NEBUNA. "AI GRIJA SA NU-MI LARGESTI FESU' , BREE !!!" A FOST TARE HAIOASA FAZA...

DE OBICEI, VREAU SA INTRU PE GEAM IN MAGAZINE, DA' PE PARCURS, MA RAZGANDESC. :D

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ce ma amuzi :))

Lillee spunea...

Cu caiulili de genu' asta am si eu o problema...nu inteleg care le e rostul. Taica-miu la fel poarta, si l-am intrebat. Cica sa tina de cald crestetului...Acum ma simt mult mai impacata. Asa ar trebui sa faci si tu :))

Anonim spunea...

Cred ca faza la magazinul ala era ca nu se serveste la geam, ca la alte magazine, ci se intra... dar cine sa stie sa se exprime? :))

Fetita Junglei13 spunea...

@copiiiiubirii- exact asta era,dar ce sa-i faci cu expirmarea :)