duminică, 24 ianuarie 2010

Ştie cineva ?

Oare Săniuţă s-o da cu săniuţa? Asta mi-a intrat in minte, fără să ciocăne, în timp ce mă pregătesc să plec la serviciu. Că tot e iarnă, poate are vreunul drum prin Cocoşeşti şi-mi transmite şi mie. L-aş trimite pe domnul Fritz pe teren, da'-i frig şi nu-l expun. Şi sper că, dacă-şi face pârtie să nu facă, precum directoru' lu peşte fiert (cică prăjeala dăunează), sau alţii ca el, pe care nu am apucat să-i pozez, să ţină zăpada tot la el, nu s-o dea la alţii.
Să ia exemplu de la Fritz. Nu zic să-l ia pe tot, să care zăpada cu roaba, că are o plăcere deosebită, din a face pârtie (şi-l înţeleg şi eu o am) şi-n curtea lui, zăpada-i doar pe margini.
V-am pupat...selectiv normal.

4 comentarii:

amour de jour spunea...

sigur ca se da cu saniuta, nenea mariean saniuta ... frumoasa fata mai are si din motive lesne de neinteles nu il jignesc :)

cristian spunea...

Uite aici http://crism.name/2010/01/24/blog-premiat-cu-premiul-scribbler/

Lillee spunea...

Eu la asta cu pupatu' ma gandesc. Selecctiv ca selectiv, da' eu intru in "selectiv"?

Fetita Junglei13 spunea...

@amour de jour- pai nici eu nu-l jignesc,iar dupa fete momentan nu privesc
@cristian- multumesc din suflet,diseara ai sa vezi raspunsul
@Lillee- mereu intri in selectiv :*