vineri, 29 ianuarie 2010

În lumina lumânărilor

Nu vi se pare, că de la o vreme, mă ţin de lepşuieli şi alte nebunii? Mă ţin şi eu de ce pot şi preiau şi eu ce primesc.
Lillee, Lillee mă auzi, aici FJ13, colega noastră Constanţa (Neptun,Mangalia şi celelatelte statiuni) e pregătită să-i ia un interviu Nadiei (nu Comăneci, doar Dcn), care momentan e la machiaj. Între timp predau legătura (de praz) colegei noastre de la meteo.
Bună dimneaţa/ ziua/ seara (depinde când vă obosiţi ochii pe aici) lume e Ianuarie, e frig, e zăpadă, vaaaaiii ce noutate. La noapte o să ningă, dacă n-o să plouă, sau dacă n-o să fie senin. Ne mai auzim/citim noi, acum ştiu că aşteptaţi cu nerăbdare interviul.
Bună din nou, mă aflu în studio alături de colega mea Constanţa, iar în faţa noastră, pe preş, la lumina lumânărilor, se află Nadia (aplauze, fluierături, ovaţii).
C-ţa: Ai putea să-mi spui în ce zodie te situezi?
N: Toată lumea mânuţele sus, vreau să aud mânuţele sus "eu sunt Fecioară, vreu un Leu la la la Tu eşti un peşte derbedeu la laaaa" şi cică Şarpe de Foc.
C-ţa: Ce ai vrea?
N: aş vrea luna şi un leu (dolar, euro)/ ca să fii numai al meu sol sol sol
C-ţa: Ce păstrezi?
N: Părul din nas, nu-l scot orice mi-aţi da.
C-ţa: Ce ţi-ai fi dorit şi nu a fost să fie?
N: Să fiu calul lui Făt Frumos şi să-l învăţ că trebuia să se dea la Sandy Bell, că Ileana era şmecheră.
C-ţa: Ce nu-ţi place?
N: Să vorbesc despre mine
C-ţa: De ce te temi?
N: de mine
C-ţa: Auzi? Ce auzi?
N: momentan da. Aud vocile din capul meu, ce se contrazic între ele, din când în când câte un meci între piticii mei şi alte voci străine.
C-ţa: Îţi pare rău? De ce îţi pare rău?
N: că n-am cântat la Mamaia, eram mai bună, decât cântăreaţa Lia.
C-ţa: Ce îţi place?
N: multe, Da' de ce vrei să ştii? Să-mi strici plăcerile?
C-ţa: Ce nu eşti sau cum nu eşti?
N: "Nu sunt ce par a fi/ Nu sunt nimic/ Din ce-aş fi vrut să fiu/ Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu/Sau prea curând sau poate prea târziu/ M-am resemnat ca orice bun creştin/Şi n-am rămas decât/ Cel care sunt" (v-am terminta psihic acum)
C-ţa: Dansezi?
N: acum? Cu tine? Aici? Nu dansez cu femei, în schimb am dansat dinainte să mă nasc, dădeam din picioruşe cu o viteză uimitoare, de aici şi coregrafia mea de acum, mai ceva decât cea de la Două rândunici.
C-ţa: Ce nu ai făcut şi nu ai face niciodată?
N: nu m-am vândut, ca n-a avut cine să mă tranşeze şi acum nu cred că mai sunt la căutare oasele garf, aşa că niciodata n-o să mă vând.
C-ţa: Cum crezi că pari tu?
N: Nu ştiu, m-au părăsit puterile, prin care citeam gândurile oamenilor.
C-ţa: Plângi?
N: şi icebergurile plâng câteodată. Plâng când alţii râd şi invers.
C-ţa: Cum nu eşti întotdeauna?
N: îmbrăcată la fel şi cu aceeaşi culoare a irisului
C-ţa: Ce nu-ţi place la tine?
N: latura stângă
C-ţa: Eşti confuză?
N: Confuză? Cine eu? Doamne fereşte. Da' unde trebuie să urc, la vale?
C-ţa: De ce ai nevoie?
N: am nevoie de un bărbat/ care să poată sta în cap la la solo percuţie
C-ţa: Ce ar trebui?
N: o mie de ani să reclădim ce am dărâmat astă vară de cu zi şi până-n seară.

4 comentarii:

Micul Artist spunea...

Foarte tare. :))

iculici spunea...

PE ASTA AM FĂCUT-O ASTĂ VARĂ
MUHAHAHA :))

PUP.

Lillee spunea...

Si acum meteo...:))

mihaeladr spunea...

Super! Ai facut-o (leapşa) in stilul tau haios!