duminică, 17 ianuarie 2010

Necesar

Discutam acum ceva vreme, cu un macho man. Între noi şi el fie vorba, "măiii, nu ştiu de ce leşină toate muierile după tine, începând de la 15 ani până la 50, dar nici nu vreau să aflu, cred eu, că ochii-s de vină", îţi mulţumesc doar că mă amuzi cu treaba asta. Aşaaa şi fiind un ger de crăpau stâncile, nu pietrele, normal că je aveam pe mine una bucată fustă. Doar oamenii normali îşi iau cât mai multe haine, eu sunt Cănuţă om sucit şi când e frig mi-e cald. Bun, ce deduc ei, macho şi încă vreo două leşinate (fetili asta e, cum apare K, cum vă fâlfâie ochii ca la melc şi vi se înmoaie gladiolele, parcă mă văd în faţa tv-ului urmărind concertele lui MJ din tinereţe), că eu să nu dârdâi de frig, am necesari pe mine. Nu trageţi, sunt vinovată, dar recunosc, se iartă jumate şi cu ce mai iartă popa, am scăpat. Numai că de aici a plecat ditamai dezbaterea despre purtarea sau nu a necesarilor. Şi-ncep fetele, că ele nu poartă aşa ceva, că mai bine îşi iau 2 perechi de dresuri, că doar mamaie purta, chestii d-astea, numite argumente feminine. Bineînţeles că m-am distrat, ce amuzant e să arunci câte o tâmpenie şi apoi să asculţi dezbaterile. După zecile de minute de dezbatere feminină, nemaiputând suporta piţigăielile, cred, preia cuvântul domnul macho, care a liniştit pe toata lumea cu două vorbe, iar mie mi-a provocat o criză de râs: "ce e aşa anormal?Eu am pe sub pantaloni". Acum trebuia să fiu eu pregătită, pentru a imortaliza momentul, pentru că dintr-o dată s-a auzit corul fetelor leşinate (şi dezamăgite mai nou) "ăăă, ce scârbos". Acum să nu-ţi închipui că eu port necesarii, rămaşi moştenire de la rude, nu, sunt nişte necesari oarecare, pe care eu îi port doar la fuste şi rochii, iarna când e foarte frig, foarte rar pe sub pantaloni. Şi-apoi ce e scârbos, dacă un bărbat poartă necesari. Aaa, dar poate voi nu ştiţi ce sunt necesarii.
Necesar= obiectul vestimentar, ce se poarta în vremuri geroase, li se mai spune şi colanţi, izmene sau indispensabili (de aici şi numele de necesari) în termenii adevăraţi.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Cum sa porti mai necesari iarna la fuste si rochii? Nu stiai ca modah este "bijbocu gol"? :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- sa-mi cioplesc bijbocu apoi cu dalta?Lasa asa,decat sa-mi stea hainele la caldura in sifonier si eu sa inghet,mai bine inghetam impreuna.