luni, 18 ianuarie 2010

Comunicat

Că o să fie cod galben, că e zăpadă, că e iarnă, ştiu şi eu. Ce nu ştiu eu, de ce în comunicatele alea de la poliţie se spune "se circulă în condiţii de iarnă"? Eu am auzit ştirea la radio, dar dacă vrei să citeşti, o poţi face aici. Comunicat "Ştefan Crivăţ spune că se circulă în condiţii de iarnă", noroc că-mi spuse el, că altfel mă gândeam, că acum în plină iarnă, d-aia adevărată, nu travesti, ca până acum, cu zăpadă şi toate ingredientele, se circulă, ca-n plin sezon estival. Oricum nu cred că-i mare diferenţa, poate doar că unii-s mai prudenţi, gropile-s ascunse şi în rest noi să fim sănătoşi.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Se circula-n conditii de iarna? Ahhh acum stiu de ce se uita lumea ciudat la mine...nu am fular pe masina ...

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- :))

iculici spunea...

Lillee, BINI CÎ AI MĂNUŞI :D

:)