sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Dialog

Auzit ieri între nişte "doamne"(vârsta cuprinsă între 48 şi 58):
Ea1- auziţi fetelor (deci da, nu doar cocalarele folosesc expresia fatăh, nu, se trage din străvechi) dar eu mereu m-am întrebt cum o fac oamenii de la ţară.
Ea2- păi când eram tânâră şi mă duceam la mama ( hait, gândesc eu, printre hohote de râs, ce discuţii minunate, acum aflu cum să salvez planeta) ea zicea că noi suntem la treabă şi noi eram pe căpiţa de fân
Eu- după câteva minute de râs şi înjurături apoi (c-am uitat numărătoarea şi eram pe la 300) - o fac ţărăneşte.
Un grup (ei şi ele, tot râzând)- si noi suntem tot de la ţară, dacă vrei îţi arătăm
Concluzia mea: nu contează vârsta, provenienţa, naţia, toţi avem dileme. Ce, credeaţi că acum dă filozofia peste mine şi termin cu vreun citat despre viaţă? Nu, că şi eu am întrebări existenţiale, dar nu despre cum şi în ce fel o face nea Gheorghe din New York.

4 comentarii:

Lillee spunea...

Eu as vrea un filmulet daca se poate"cum o fac cei de la tara".:))

iculici spunea...

:))
DA' ARICII? ARICII CUM O FAC? :))
TE-AM INNEBUNIT CU INTREBAREA ASTA,,, >:)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- am sa intreb oamenii de la tara "cine e dispus sa faca un filmulet,pentru Lillee?"
@iculici- o faca chei.Merg intai la stilist,se rad si apoi o fac.E bine asa?

Anonim spunea...

da,toti avem dileme:))