marți, 5 ianuarie 2010

Altă tâmpenie

Abia mâine se încheie Sărbătorile de iarnă. Aaa nu, că n-am băut nimic, dar abia după Bobotează, se spune că-s gata. Da, da, cu siguranţă, dar apoi vine Ion şi pe el unde-l înscriem la cele de primăvară?! E iarnă? E. E zăpadă? E. Aşa, atunci ţin sărbătorile cât vreau eu, dar dacă tot am zis de Bobotează, la noapte iar e treaba aia cu busuiocul şi perna şi ursitul şi alte ritualuri tâmpite. Da, tâmpite, pentru ca acum câţiva ani, 2 femei "nebune", una cu una bucată soţ şi-un copil în dotare, alta divorţată şi c-un copil s-au gândit să mă bage pe mine în sperieţi. Şi m-au băgat în cruci şi râsete, pentru că-n sperieţi le-am băgat eu pe ele. Cum să nu râzi, când dai de două "nebune", în vârstă de 37 de ani, că se ţin de mână în sânii goi la miezul nopţii şi aşteaptă să vadă nu ştiu ce. Poate dacă aş fi fost bărbat, n-aş fi râs, le-aş fi scos eu din cap tâmpeniile astea, prin alte metode. Şi ele cum să nu se sperie, când apar eu îmbrăcată în costumul lui tata, cravată şi ca bonus pălăria rămasă de la tataie, recunosc şi când l-am imitat pe Ploieşteanu arătam mai bine, strigând "iată-mă, sunt ursitul amândurora, să vă văđ acum". Dupa sperietură, m-au spus tatei, aşa şi? El le- a zis că trebuia să le fac mai rău şi să nu se mai uite la filme. Cu toate astea îmi plac "nebunele", ce s-ar face ele fără mine:P

3 comentarii:

Lillee spunea...

Cand e boboteaza? Diseara? :)) Nici macar nu stiu cand e, apai ce naiba trebuie sa faci. Il mint pe sotul meu ca trebuie sa umble toata ziua dezbracat prin casa...ca daca nu, ii cade, poate crede. Sa vezi ce misto fac de el. Il fotografiez si-i pun poza pe blog =)))

iculici spunea...

:))
DOAMNE, CAT AM PUTUT SA RAD !!!!
MI LE IMAGINEZ STAND IN FATA OGLINZII, IN CHELEA GOALA :))
SI IMI IMAGINEZ CUM APARI SI TU ... IN COSTUM, CU PALARIA SI CANTAND ... :))

=))
DOAMNE, CAT AM RAS !!!

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lille - azi,dar cica aseara trebuia sa se vada,sa se zareasca, sa-uri d-astea.Saracutul sot :))