duminică, 3 ianuarie 2010

Declaraţie

În primul rând scuze, da, scuze pentru că amici-mi spun că se prăpădesc, se strică, îşi fac anumite nevoi pe ei, de râs, din cauza mea. Băi, dacă vă prăpădiţi-să aveţi mereu o lumânare cu voi, să nu-i mai chinuiţi şi pe alţii, timp de 7 ani, dacă vă stricaţi- afumaţi-vă (nu cu alcool), iar pentru nevoi, încercaţi şi voi cu un wc şi hârtie igienică, da-ţi-o încolo de treabă, hainele-s scumpe.
Doi: e frig, până acum am făcut pârtie de atâtea ori, încât cred că ajungeam la Ploieşti şi mă şi întorceam şi la ce rost, la cum ninge, mâine am să deschid uşa direct în troian, apoi zbenguindu-mă printre fulgi (de zăpadă) n-am simţit nimic, dar acum, mi-ar face bine o găleată de ceai (poa' să fie şi de tei, că-mi permit, că-s fetiţa junglei, nu băieţelul).
Trei: era s-o mierlesc râzând, înecată cu apă, dar m-am răzgândit.
Patru: căzătura aia are repercursiuni, mă doare, când mă dau cu sacul, dar îmi trece până la primăvară, când m-oi da cu preşul.
Cinci: cică la cererea unora (oameni serioşi) să spun ce n-am făcut în 2009 şi ce vreau să fac în 2010. Aşaaaa, nu trăiesc în trecut, nici în viitor, trăiesc în prezent şi mă simt minunat, după ziua de azi, dar am PROMIS. Aşadar: în 2009 recunosc n-am făcut nicio crimă, n-am bătut pe nimeni la cărţi, n-am făcut cât Sudoku aş fi dorit, nu m-am plictisit, nu mi-am cumparat nicio pereche de sandale, nu am făcut un om de zăpadă în Iulie, n-am primit nişte răspunsuri, n-am uitat să trimit scrisori, n-am făcut niciun pictorial, nu m-am îngrăşat, n-am întinerit, n-am terminat de dresat melci, n-am făcut afacerea cu dude, n-am... sunt multe, dar cred că-s de ajuns. Mai grav e că am rămas corigentă, mda, prin vară luam lecţii de nesimţire, răutate, înjurături, indiferenţă şi altele, am picat examenul la toate categoriile.
În 2010 habar n-am ce vreau să fac, dar îmi doresc minte şi să nu mai aud propoziţii ca astea "am un nepot", "am un văr", am un amic"- AM ŞI EU, chiar mai mulţi nepoţi, veri şi amici, nu mă interesează şi oarbă, şchioapă, surdă, etc de aş fi, tot aş putea avea, dacă aş vrea :P
Şi-aş vrea să mă îmbăt într-o zi (cică aşa dispare timiditatea, aşa pot înjura şi eu, aşa iese cei mai rău din mine- greşit, a ieşit astă vară, dar nu aţi văzut voi) şi să strâng la o "adunare generală", dar separat două persoane, să le zic tot ce vrea muşchiul meu genioglos şi ceilalţi muşchi "...gloşi", ce-mi alcătuiesc limba.
Nu-mi promit nimic, dacă nu pot să-mi îndeplinesc promisiunile, mă dezamăgesc singură apoi?!
Atât. Şi-acum să semnăm ca la meliţie: asta-i declaraţia pe care o dau, o susţin şi o semnez: fj13

2 comentarii:

iculici spunea...

SI EU AM RESTANTA LA ACELASI EXAMEN... POATE IL TRECEAM DACA DADEAM SPAGA. DA' N-AM AVUT CUI :)
O SA INVAT SI MAI INCERC SA-L DAU. SI INCERC PANA IL IAU. CU 10. :)

Lillee spunea...

Ai nevoie si de martori la declaratia ta? Daca da, ma bag :D