joi, 14 ianuarie 2010

S.O.S TE ROG

Poate că-n viaţa asta ai ajutat pe cineva să-şi ducă sacoşile, poate ai cedat locul în autobuz, poate ai ajutat pe cineva să treacă strada, poate ai făcut multe fapte bune sau poate n-ai făcut niciuna. Nu contează asta. Eu pe Ionuţ nu l-am cunoscut personal, "l-am întâlnit" într-o zi când am mers la pâine, i-am văzut chipul pe o cutie şi i-am aflat pe scurt povestea. De atunci am întrebat "are un cont, ceva?"
Acesta e un mass de al lui, de acum câteva zile (merci CLC):
"Stanciu Viorel: Dragi colegi, daca luati in seama acest mass, vreau sa va spun ca am avut o problema, adica am facut reactie la cel mai important citostatic si imi trebuie un inlocuitor, care nu se gaseste in Romania si imi trebuie neaparat pt a-mi continua tratamentul.....( Acesta e foarte scump si se gaseste in Anglia si costa 400 de euro fiola. Am nevoie de 10 fiole si orice initiativa de a strange o suma cat de mica de bani mi-ar fii de folos. Va doresc un an plin de bucurii si fericire si numai note bune la scoala."
Acestea sunt datele, pe care le-am primit eu acum câteva zile.
STANCIU VIOREL IONUŢ
Născut la 20 Noiembrie 1992
Diagnostic: LEUCEMIE ACUTĂ LOMBASTICĂ
DEPISTAT IUNIE 2009
NUMĂR DE CONT RO67CECEPH01B2EURO0729214, deschis pe numele STANCIU GHOERGHE.
Şi-aceasta e o poză cu el şi părinţii lui:
Zilele astea am să fac rost şi de numărul de telefon al părinţilor, pentru a putea afla mai multe detalii (am înţeles că, dacă cineva ce are o firmă şi-l ajută, e scutit apoi de la plata unor impozite) , dar zău că nu doare dacă renunţi la un pachet de ţigări, la un pachet de biscuiţi, la orice vrei tu, sau poate că nu-i nevoie să renunţi, pentru a-l ajuta pe Ionuţ.
Dacă mă cunoşti, gândeşte-te că mă ajuţi pe mine, dacă nu, gândeşte-te că ajuţi un om, TE ROG.
MULTUMESC

Niciun comentariu: