vineri, 22 ianuarie 2010

Are mama o fetiţă

Eheee. Pe vremea mea....:P
Tot din cauza ei, pentru că am promis. Pentru moment astea-s singurele scanate, restul pozelor sunt în altă parte, unde-i frig şi n-am cum s-ajung la ele. Unele dintre ele, unii le-aţi mai văzut p-aici, altele-s în premieră mondială. Dacă apare vreuna pe un alt site fără acordul meu, nu ezit să dau pe nimeni în judecata, poate să fie şi Papa şi vorbesc foarte serios. Niciun film de al meu, nicio poză cu mine sau orice alt material legat de mine nu au fost măcar privite fără acordul meu. Fac multe nazbâtii, multe filmări trăsnite, multe nebunii, imit mulţi "artişti", ne filmăm între noi, pentru a ne amuza la batrânete, dar mergem pe principiul (nu-l doare, ca abia pasim) "nu ne postăm unii pe alţii, dar şi dacă o fac alţii e vai de ei". Pozele acestea apar aici, pentru că eu am considerat că meritaţi.
Bun, regulile stabilite, să începem:
-ajutorrr, salvaţi-mă...cine naiba e aia din oglinda? De ce am impresia că-s dublură şi vor să facă schimb?
- Moş Gerilă da' tu unde eşti? Că îmi bate soarele în ochi. A se remarca ursonul marca "nea Petrică" şi căciula "cosmonaut", facută pe comandă, de la cele normale mă mânca gâtul.
- sa râdem si de sor'mea :P
-dansaţi un Oaş mic ? Hai mândruţo-n dealul Spirii să-ţi arăt tabla-nmulţirii :P
- mamaie nu mai râde, iar n-am drept la opinie, că-s cea mai mică, iar mă scot ăstia la poze
- si-nca o dat' sa râdem si de sor'mea, care mai târziu, mai mare fiind şi-a scos ochiul cu andreaua (doar în poză, se şi vede), din cauza pampoanelor.
- urs bibeloul de sus, urs lânga mine, urs si eu. Incredibil nu?Am fost şi eu grasă :P
- recunosc, p-asta am modificat-o, mi-e teamă să nu mă pârască sor'mea, yo-s chestia mică şi nervoasă, din spate. Acela era un zâmbet-rânjet, pentru a-mi ascunde nervi. Hmm, cum sa ma scoata din apa, sa-mi faca poza? Doar pentru atât?!?! Si eu care credeam ca mi-au tras vreun bilet cu "gigel" de la vreun papagal. Remarcati va rog şlipii cu brâu şi buricul :>"
- diferenta 7 luni mai putin pentru mine; cu verisoara mea Larisa (oare toti copiii din neam, daca se mai năşteau în anul acela, aveau nume ruseşti)
- să dansăm din nou, de data asta o bătută cu sorcova de pe la noi, în stil propriu sau dacă vreţi vă pot cânta, din ceea ce se vede pe fundal "si-am acasa pe perete....ooo...aaa "
- sexy :P singura poza nud cu je si poza de 3 luni a multora dintre generatiile vechi, vechiute si antice :P Pentru original trebuie să insistaţi muuult şi bine, puteţi avea orice vreţi, nu mă "imprecsionează"
Când puteţi respira, mergeţi repede la baie, nu de alta, dar de la atâta râs, să nu facem udătură prin casă şi-apoi puteţi să o preluaţi şi voi, dacă nu vă doare şi doriţi să v-amintiţi.
Lillee special am pus link, direct cu postarea, să te vadă si pe tine, nu doar pe mine, să râdem în grup dezorganizat, că-i mai palpitant.

8 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Moaaama de cand asteptam momentul asta...sa vad si eu poze sexoase. pacat ca nu ti se vad in poze ochii verzi :D. O frumusica de bebelus grasun...
P.s. sa ma vada si pe mine zici huh? eu sunt doar topless :))...cred.

Anonim spunea...

Ce interesante mi se par tipul asta de poze alb-negru... parca vin din alte realitate. :D

grapefruits spunea...

eu ma bucur ca in sfarsit pot sa iti las si eu comentarii...pana acum era o problema, ca sa intelegi de ce nu am comentat pana acum...

am si eu poze din astea de cand eram mica si tare mi-s dragi :)
eram o dragalasha cand eram mai mica, acum m-am facut ditamai urata :)

Cat despre pozele intishi goi pe pat...cred ca toti copiii din lume au cel putin una
la baieti e si mai comici ca li se vede putulica :)))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- topless da, ca era galetusa si nu se vedea nimic.Eu de mult ma intreb "de ce ne lasa parintii dezbracati la mare,cand suntem mici?"De unde stiu eu cine m-a zarit, hmmm
@ copiiiiubirii- eheee, ce vremuri :)
@grape- comentarii?Daca merg,bine, daca nu tot bine, important e ca cine citeste sa se simta bine. Urata zici ăăă? Cred ca trebuie sa iti iei si tu ochelari :P
Toti suntem demni de reviste de genul playboy :)

madMe spunea...

Ce frumoasă e copilăria, şi la propriu şi la figurat! :)

Anonim spunea...

Mulțumesc>:D< și tu ești foarte draguță în pozele de când erai micuță ;;)..acuma că am văzut la tine, mi-am amintit că și soră-mea și eu aveam funde dinalea mari...cred că erau, defapt, ceva ultima modă pe atunci :))și apropo de ce mi-ai povestit cu „sunt o baligă la poartă” :))...eu când eram mică, în loc de G ziceam D (dăină în loc de găină) și în loc de C ziceam T ( deci, tata în loc de caca) :)) și am mers o dată pe-afară și am călcat într-o baligă de cal...și am mers, în lacrimi, la mami li am zis ”bleaax, am tătat în tatat de tal” :))

Lillee spunea...

Fetita Junglei 13,nici eu nu inteleg de ce ne lasa parintii dezbracati la mare....la fetite e si mai nasol..intra nisip :))

Fetita Junglei13 spunea...

@adinna- :)) eu intai am fluiert si apoi am vorbit si asta la 8 luni,mereu imi zic verii si parintii "pacat ca atunci nu exista tehnologia asta,chiar fluierai,nu suierai sau altceva"