vineri, 30 septembrie 2011

Trei şi trei

Trei întrebări, trei răspunsuri.
Locaţia aceiaşi: Sinaia.
Prima adresată unui domn poliţist:

eu- Bună ziua,ma scuzaţi că vă deranjez, Peleş? (mergeţi voi pe străzi laterale, cu un rucsac kilogrămatic în spinare şi treziţi-vă deodată în centru, atunci să vă văd)
el- ce-i cu Peleş?
A doua, după câteva ore, adresată unui paznic de zi:
eu- acelaşi început...Telegondola?
el- ce e cu Telegondola?
Şi-a treia, după ce am parcurs nişte metri spre Telegondola aia (de fapt, noi am adresat întrebarea, pentru că  toate indicatoarele arătau spre Telegondolă, dar nicio şansă să apară la orizont) şi în sfârşit un şofer de microbuz ne-a dat un răspuns exact "p-acolo e, da, dar e închisă de două luni, se va deschide peste două săptămâni" (sfat: dacă întrebaţi de ceva, întrebaţi şi dacă funcţionează sau e deschis) am luat-o uşurel spre centru oraşului, dar tot cu întrebarea la purtător, doar, doar găşeam vreo scurtătură:
- Bună ziua, mă scuzaţi, bla, bla,, Hotel Montana?
- hmmm, mergeţi, mergeţi, ajungeţi la o şosea abruptă, coborâţi scările (la faţa locului vezi cum stă treaba), ajungeţi pe Bulevardul Kogălniceanu şi acolo mergeţi frumos tot înainte şi mai întrebaţi.
S-a-nţeles? Pe bulevard mergeţi frumos, în rest, cum vă duc picioarele.
Şi pentru că mi-am amintit, a fost şi-a patra, neavând prea multă încredere în aburii domnului cu frumosul:
-Bună ziua doamnă, spre centru?
- ţineţi trotuatul ăsta şi ajungeţi. (l-am ţinut câteva minute, am închis şi ochii, că am crezut că e pe bază de teleportare, dar tot acolo m-am trezit şi am luat-o la pas)

3 comentarii:

Mihaeladm spunea...

cand, cand a fost asta ? Sambata asta? Fiindca avem si noi, eu si Nicusor patanii similare, acum, de zilele Sinaii.
Probabil om fi nimerit aceiasi politisti. :))

iculici spunea...

baaaa, ce zi faina o fost atunci .... :)
cu jdedmii de apeluri...
cu Pelesul...
cu ... :)) cu dubluburgher, mai mic decat unul normal :)) ...
cu ... AMINTIRI.

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- nu,nu de zilele Sinaii (am inceput sa evit serbarile astea,din an in an e mai multa tiganeala),intr-o zi oarecare, in care am ras mult si ne-a plouat.
@Iculici- da băăăă, mai alse cu baloanele mucilaginoase :))
>:D<